Gå til innhold

Vanskelig å finne noen som meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vegetarianer, mediterer en del, holder på med yoga, har ikke bil, ønsker heller ikke å ha bil. Ønsker å leve miljøvennlig. Være et godt menneske. Jeg bærer hjertet mitt på utsiden. Ser det vakre i mye. Føler sterkt, og ønsker å møte mannen jeg skal dele resten av livet med. Men jeg er 40 år. Og menn på min alder, de er opptatt av status og penger. Og følelser er ikke like viktig. Og mannen må ikke være vegetarianer, eller meditere. Men han må jo ha litt av mine verdier. Noen som har tips til hvor jeg kan finne, en mann som passer meg.

Anonymkode: 1ead0...b58

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du finner han på yoga eller gjennom frivillig arbeid?

Anonymkode: d6c77...013

• Liker 2
Skrevet

Så du vil ha en normal mann, men han er miljøvennlig ? Kanskje MDG har et par single?

• Liker 1
Skrevet

Bibliotek, kaffebar, yogakurs og alternativ messen. 🤗 Er iallfall der de mennene jeg kjenner som passer din beskrivelse går. 

Anonymkode: 137ee...fb2

• Liker 2
Skrevet

Vel, jeg er mann på 40 år som har vært opptatt av å leve miljøvennlig det meste av livet. Jeg bruker stort sett sykkel, men en sjelden gang er det nødvendig med bil i de tilfellene jeg skal ha med meg noe som er for stort til å frakte på sykkelen, eller jeg skal reise ganske langt til et sted det ikke går buss eller tog.

Vegetarianer er jeg ikke, men prøver å holde kjøttforbruket på et lavt nivå. Jeg driver heller ikke med meditasjon. Om vinteren går jeg langrenn og om sommeren sykler jeg, men jeg synes jeg kommer inn i en meditativ sinnstilstand på disse turene. Jeg ser ut på naturen, og tankene flyter fritt.

Det er ikke noen fasit på hvor du finner menn som meg, men et godt tips er å oppsøke arrangementer som drives av frivillige, som debattmøter på Kulturhuset (hvis du bor i Oslo), foreninger av ymse slag etc. Folk som gjør frivillig innsats er nok i snitt mindre opptatt av penger og karriere enn gutteklubben i DNB markets.

Anonymkode: 2f4aa...e01

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...