AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Hei. Jeg er en jente på 16 år. Jeg lever 181 cm over bakken, og vekt på over 85 snart 90 kg. Jeg har ikke så mye treningsutstyr hjemme uten att trenings-mølle. Jeg vil gjerne at jeg skal forbrenne fettet på ryggen, magen og lårene. Jeg lurer på om dere har noen tips for meg og hva jeg burde spise? Jeg vil gjerne ha en finere kropp enn det jeg har nå. Jeg lurer også på om dere kjenner til noen butikker der de selger billige treningstøy med god kvalitet. Jeg lurer også på hvor lang tid det kommer til å ta før jeg er nede på 60-70 kg. Jeg vil gjerne bli mindre så raskt som mulig. Jeg tenkte på å gå ned i vekt for jeg vil gå ned i størrelser på klær sånn at det blir enklest mulig å finne klær, samt at jeg studerer reiseliv og har veldig lyst til å bli en flyvertinne. Mvh. Jente på 16 år Anonymkode: 8552a...441 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Du skal ikke bli 60 kg når du er så høy. Hvis du føler deg stor, så husk på høyden din. Det er normalt at du er større og har større størrelser klær enn noen på gjenomsnittlige 168. Det er fint å være høy! Praktisk hvis du skal bli flyvertinne. Du kan ikke punktslanke. Hvis du er ganske inaktiv vil det sannsynligvis være nok å komme seg i bevegelse og kutte litt godteri. Ikke begynn voksentilværelsen din med slanking. Det er dritt, jeg snakker av erfaring! HM har mye fint billig treningstøy. Anonymkode: 4f9ee...cfe
pinar Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 Tråden stenges i henhold til retningslinjer. pinar, mod.
Anbefalte innlegg