Gå til innhold

Hårsåre gifteklare jenter...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det bare meg eller er det usedvanlig mange jenter som er håtsåre nne på dette forumet? Har lest en del innlegg, og folk tar seg så utrolig nær av ting...

Om dere er redde for hva som blir skrevet er det vel en bedre idé å holde seg borte? La være å skrive innlegg i det hele tatt?

Gøeder meg til å se hva dere sier om dette innlegget. Jeg legger meg i hvertfall ikke på sengen og gråter dersom noen skulle fare med litt ironi (hint: Tex :wink: ) eller sarkastiske svar...

Lykke til jenter!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes helt seriøst du burde finne på noe bedre å drive med på en søndags formiddag enn å slenge rundt deg med kritikk av andre.

Skrevet
Jeg synes helt seriøst du burde finne på noe bedre å drive med på en søndags formiddag enn å slenge rundt deg med kritikk av andre.

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er gøy! Regnet med å få slike svar. Har nok fått mange "venner" her allerede i min korte karriere på dette forumet.

Skrevet
Dette er gøy!  Regnet med å få slike svar.  Har nok fått mange "venner" her allerede i min korte karriere på dette forumet.

.. Hva vitsen er med innlegg som bare er skrevet for å gjøre narr av andre kan jeg faktisk ikke forstå ..

Og om ditt ønske er å få "venner" .. tror jeg faktisk ikke så mange gidder å la seg provosere noe særlig.. (og ikke ta det som seier at vi gidder å svare ... innimellom har vi ikke noe fornuftig å gjøre vi andre heller)

Skrevet
... innimellom har vi ikke noe fornuftig å gjøre vi andre heller)

:ler:

Skrevet
Jeg legger meg i hvertfall ikke på sengen og gråter dersom noen skulle fare med litt ironi (hint: Tex :wink: ) eller sarkastiske svar...

Blir nyskjerrig av sånne ting. Sikkert en spesiell tråd eg har gått glipp av. Link?

Anyway... Er enig i at folk kan vere litt hårsåre av og til. Men samtidig er ikkje det så rart. Viss en skriv ting som treffer rett på spikaren, så er det klart folk tar det til seg.

Eg gidder ikkje kommentere det om eg syns folk er litt vel nærtakande.

Det som irriterar meg 1000x meir er folk som skriv innlegg med en intensjon; nemlig å provosere. Whats the point liksom?

Skrevet

Hannemor har nok lite å gjøre hun,siden hun bare er ute etter å provosere.... :wink: Kanskje hun ikke har så mye fornuftig å si om bryllup? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm... Kanskje, kanskje ikke...

Er i hvertfall godt i gang med mitt eget!

Skrevet

Er det dette ditt liv når du ikke planlegger bryllup? :ler::wink:

Skrevet

jeg tror hannemor bare er litt oppmerksomhetssyk eller dårlig humør nå.. alle er jo det av og til! Og alt går så mye bedre hvis man bare overser kjipe kommentarer!

Alle har vi vel sakt og gjort ting vi angrer på!

:klem2: lets all be friends

Gjest Anonymous
Skrevet

Du sier noe...

Har jobbet meg i hjel uken som var og det er på'n igjen i morgen.

I dag har jeg ligget plantet i sofaen og hengt på nettet fra i dag morges. I hovedsak er jeg inne på hundesidene, da jeg venter en liten valp om en tre ukers tid.

Jeg forstår bare ikke hvorfor dere tar slik på vei? Jeg spurte enkelt og greit om hvorfor noen av oss er så hårsåre. Jeg ba ikke de av dere som ikke føler seg truffet om å svare. Ønsket nemlig å høre fra de som merker at nervene ligger litt utenpå i disse dager.

Utrolig hvor stor respons jeg har fått på dette!

Skrevet

Alle har vel lov til å svare?

Du gleder deg visst villt til den valpen du ;) Hva slags rase er det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen.

Selvfølgelig kan alle svare! Ble bare litt sjokkert over hvor sinna folk er :veldigsur:

Over til noe langt hyggeligere... Vi venter på en liten Jack Russell terrier (se www.jackrussellterrier.no). Den 21. desember er han, Anthon, presis åtte uker. Da slenger vi oss på jul for å hente ham i Farsund. Laaaangt, men vel verdt det.

Har du hund? Fortell...

Skrevet

Har ikke sett noen sure folk, jeg.

Bare en provokatør.

Gjest Madam Felle
Skrevet

(og ikke ta det som seier at vi gidder å svare ... innimellom har vi ikke noe fornuftig å gjøre vi andre heller)

Så bra sagt :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Mange som svarer uten å svare på det jeg nemlig spør om...

"Hvorfor er det så mange hårsåre jenter i disse førbryllupstider?"

Mange nærtakne mennesker tydeligvis. Utrolig...

Skrevet

Jeg lurer litt på hva du konkret referere til hvis du ser bort i fra den ironi-episoden med Tex?

Jeg har vært aktivt innom bryllupsforumet nå i høst og kan ikke si at jeg sitter igjen med oppfatningen av at det er mange hårsåre folk her inne.

Derimot er dette et riktig så hyggelig forum hvor ihvertfall jeg har fått maaaange gode råd, tips og idèer til hvordan jeg skal planlegge mitt bryllup.

Gjest piarina (ikke innlogget)
Skrevet

Jeg kan svare på spørsmålet ditt jeg;

Kanskje det er fordi man forventer at bryllupstrådene skal være koselige? At når man skal sette seg ned for å planlegge en av sitt livs største begivenheter i fellesskap med andre forelskede medsøstre, så har man ikke tatt rustningen på først. Man er rett og slett ikke forberedt. Dessuten har nok bryllupstrådene litt mer preg av intime venninne-betroelser og drømmer enn feks forbruker-trådene...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...