AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Hei, kan jeg gi en After Eight til tante i julegave? Jeg er jo student, og vi har jo gitt "billigere" gaver til hverandre jo eldre jeg har blitt. Er det frekt ? 😞 Anonymkode: c8f1c...82a
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Jeg er tante til mange, blant annet en som er student nå, og det spiller liten rolle om jeg får en gave eller ei, så lenge jeg får en hilsen eller får sett tanteungen min i løpet av jula. Krever en del klemmer og sånn da, og sms i ny og ne
Gjest AvocadoMelon Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Er ikke frekt! men om hun har fått "finere" gaver tidligere vil hun kanskje stusse litt.... jeg kjøper alltid en pyjamas bukse eller cardigan til min tante.. ca 200- 250 kr.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, kan jeg gi en After Eight til tante i julegave? Jeg er jo student, og vi har jo gitt "billigere" gaver til hverandre jo eldre jeg har blitt. Er det frekt ? 😞 Anonymkode: c8f1c...82a Jeg synes det er en fin gave. 😀 Anonymkode: 6e53c...822 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 Kanskje heller et flaxlodd. At er eight er så bestemoraktig Anonymkode: 57f3c...414
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå