Gå til innhold

Schwarzkopf blonde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fattig student her :) noen som har erfaring med Schwarzkopf blonde m1? Eller generelt Schwarzkopf striper til mørkeblondt/lysebrunt hår? Ønsker blonde men ikke hvite striper.

Får man kjøpt dette på Coop eller Rema forresten? 

Anonymkode: 6a2ab...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forsøkt hjemmefarging én gang og det var med Schwarzkopf. Jeg har veldig blondt hår fra før med litt rødtoner, men jeg ønsket det mer platina. Satt tiden ut, men jeg fikk ingen fargeendering. 
Mulig at det er rødtonene som gjør håret mitt vanskelig å farge :) 

Anonymkode: 8dc25...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har forsøkt hjemmefarging én gang og det var med Schwarzkopf. Jeg har veldig blondt hår fra før med litt rødtoner, men jeg ønsket det mer platina. Satt tiden ut, men jeg fikk ingen fargeendering. 
Mulig at det er rødtonene som gjør håret mitt vanskelig å farge :) 

Anonymkode: 8dc25...dcf

Takk for svar :) Hm, det hørtes dårlig ut da, spesielt om håret var blondt fra før. Håper jo stripene blir noen hakk lysere i hvertfall :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker fint det, men du mååå tone det etterpå. Nummer en feil folk gjør med hjemmebleking er at de forventer at resultatet skal være blondt og fint når de skyller ut blekinga. Det skjer aldri. Bleking bringer alltid frem varme toner i håret, så du ender opp med gult eller orange hår og så får du panikk. Du er nødt til å bruke toning etterpå for å tone det blekede håret til en fin og naturlig blondfarge.

Anonymkode: ce3e3...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Funker fint det, men du mååå tone det etterpå. Nummer en feil folk gjør med hjemmebleking er at de forventer at resultatet skal være blondt og fint når de skyller ut blekinga. Det skjer aldri. Bleking bringer alltid frem varme toner i håret, så du ender opp med gult eller orange hår og så får du panikk. Du er nødt til å bruke toning etterpå for å tone det blekede håret til en fin og naturlig blondfarge.

Anonymkode: ce3e3...ee8

Takk for svar!! Hva er toning, mener du lilla sjampo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg ferdig! ble ikke blondt som jeg hadde sett for meg, trodde hele håret skulle bli jevnt over blondt. Men fikk et par honningfargede highlights da, kunne vært verre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...