AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #1 Del Skrevet 29. november 2016 Fattig student her noen som har erfaring med Schwarzkopf blonde m1? Eller generelt Schwarzkopf striper til mørkeblondt/lysebrunt hår? Ønsker blonde men ikke hvite striper. Får man kjøpt dette på Coop eller Rema forresten? Anonymkode: 6a2ab...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #2 Del Skrevet 29. november 2016 Jeg har forsøkt hjemmefarging én gang og det var med Schwarzkopf. Jeg har veldig blondt hår fra før med litt rødtoner, men jeg ønsket det mer platina. Satt tiden ut, men jeg fikk ingen fargeendering. Mulig at det er rødtonene som gjør håret mitt vanskelig å farge Anonymkode: 8dc25...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #3 Del Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har forsøkt hjemmefarging én gang og det var med Schwarzkopf. Jeg har veldig blondt hår fra før med litt rødtoner, men jeg ønsket det mer platina. Satt tiden ut, men jeg fikk ingen fargeendering. Mulig at det er rødtonene som gjør håret mitt vanskelig å farge Anonymkode: 8dc25...dcf Takk for svar Hm, det hørtes dårlig ut da, spesielt om håret var blondt fra før. Håper jo stripene blir noen hakk lysere i hvertfall Anonymkode: 6a2ab...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #4 Del Skrevet 29. november 2016 Noen fler? Anonymkode: 6a2ab...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #5 Del Skrevet 29. november 2016 Funker fint det, men du mååå tone det etterpå. Nummer en feil folk gjør med hjemmebleking er at de forventer at resultatet skal være blondt og fint når de skyller ut blekinga. Det skjer aldri. Bleking bringer alltid frem varme toner i håret, så du ender opp med gult eller orange hår og så får du panikk. Du er nødt til å bruke toning etterpå for å tone det blekede håret til en fin og naturlig blondfarge. Anonymkode: ce3e3...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #6 Del Skrevet 29. november 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Funker fint det, men du mååå tone det etterpå. Nummer en feil folk gjør med hjemmebleking er at de forventer at resultatet skal være blondt og fint når de skyller ut blekinga. Det skjer aldri. Bleking bringer alltid frem varme toner i håret, så du ender opp med gult eller orange hår og så får du panikk. Du er nødt til å bruke toning etterpå for å tone det blekede håret til en fin og naturlig blondfarge. Anonymkode: ce3e3...ee8 Takk for svar!! Hva er toning, mener du lilla sjampo? Anonymkode: 6a2ab...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #7 Del Skrevet 29. november 2016 Da er jeg ferdig! ble ikke blondt som jeg hadde sett for meg, trodde hele håret skulle bli jevnt over blondt. Men fikk et par honningfargede highlights da, kunne vært verre Anonymkode: 6a2ab...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå