Gå til innhold

Bestefaren min har blitt sammen med en på min alder..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestefaren min har blitt sammen med en som er omtrent like gammel som meg, jeg er 24 år gammel. Hun er 25/26, jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette. De hadde visst vært sammen en stund, men fikk først møtt henne sist søndag i familiemiddag. Hva tenker dere om dette? Han er 78 år gammel i år..

Anonymkode: 022bb...890

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestefaren min har blitt sammen med en som er omtrent like gammel som meg, jeg er 24 år gammel. Hun er 25/26, jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette. De hadde visst vært sammen en stund, men fikk først møtt henne sist søndag i familiemiddag. Hva tenker dere om dette? Han er 78 år gammel i år..

Jeg tenker kudos til bestefaren din ! Nice! player!

Anonymkode: dd3de...b49

• Liker 20
Skrevet

ÆSJ hadde jeg tenkt. Ikke søren om jeg hadde inkludert henne, på noen måte.

Sorry, men der svikter jeg totalt som menneske. Klarer ikke å se forbi aldersforskjellen. Skal ærlig innrømme det.

• Liker 25
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner at du synes det er kleint, men de er tross alt to samtykkende voksne, så det beste ville være å prøve å være glad på deres vegne..

• Liker 3
Skrevet

Håper for bestefaren din sin skyld at hun ikke er en "gullgraver"..

Anonymkode: bddf7...3cf

• Liker 5
Skrevet

Herregud. Det er nå en ting når fedre finner seg noen på datterens alder, men bestefedre? To generasjonshopp er ganske drøyt. 

Hva sier resten av familien om dette? Jeg ville reagert ganske sterkt. Er man jevnaldrende kan man tross alt være del av samme sosiale sirkel. Ganske risky å ha henne med i familieselskap.

Anonymkode: 05945...7a2

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, Aamu skrev:

Sorry, men der svikter jeg totalt som menneske. Klarer ikke å se forbi aldersforskjellen. Skal ærlig innrømme det.

Jeg syntes at det er ganske vanskelig å tenke på at hun er på min alder. Meg og bestefaren min hadde mye kontakt når jeg var liten, og han er det jeg omtaler som nær familie. Og nå har det blitt snudd helt opp ned og jeg klarer egentlig ikke tanken på å se han med henne.. det blir veldig rart..

• Hjerte 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Det er nå en ting når fedre finner seg noen på datterens alder, men bestefedre? To generasjonshopp er ganske drøyt. 

Hva sier resten av familien om dette? Jeg ville reagert ganske sterkt. Er man jevnaldrende kan man tross alt være del av samme sosiale sirkel. Ganske risky å ha henne med i familieselskap.

Anonymkode: 05945...7a2

Min mor prøver å godta det, men hun sliter også veldig med dette. Bestefar og kjæresten snakker om å muligens flytte sammen også, resten av familien prøver å godta det, men jeg merker at det blir en del stillhet rundt bordet på søndagene da vi ofte har familiemiddager..

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Neste gang du ser henne gir du henne en stor klem og sier: "Heeii, bestemor!"

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig synes det virker som en veldig stor aldersforskjell, men begge er voksne mennesker som kan ta egne valg. De får bare kjøre på! Hvis de har funnet kjærligheten er det jo bare bra for dem. Alle forhold har jo sine utfordringer, så at de også vil møte på noen er vel ikke uventet.

Skrevet
1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Tommel opp til han👍🏻

Ikke overraskende! :dry:

Anonymkode: c8010...95c

• Liker 11
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes at det er ganske vanskelig å tenke på at hun er på min alder. Meg og bestefaren min hadde mye kontakt når jeg var liten, og han er det jeg omtaler som nær familie. Og nå har det blitt snudd helt opp ned og jeg klarer egentlig ikke tanken på å se han med henne.. det blir veldig rart..

Rart ja, det forstår jeg veldig godt. Ekkelt, er det. Og hva ønsker hun å oppnå egentlig? Er han rik, har han stort hus? Merkelig opplegg. Man vet liksom ikke helt hvordan man skal forholde seg til sånt.

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Tommel opp til han👍🏻

Du hadde sagt det samme om din bestemor på 78 ble sammen med en mann fra samme årskull som deg?

Anonymkode: c45a3...6bb

• Liker 11
Skrevet

Ser ikke for meg at en i 20-åra med gode intensjoner ønsker blir sammen med en 80-år gammel mann. Har han masse penger? 

• Liker 12
Skrevet

Stygg tanke jeg vet, men hvor kommer kjæresten fra? 

Anonymkode: 30064...8d1

• Liker 15
Skrevet
14 minutter siden, Aamu skrev:

Å være ekskluderende, kald, eller kjip hjelper ingen. Det er ikke bare å ikke kunne se forbi aldersforskjellen, det er å være et dårlig medmenneske. 

Spør henne vel. Hva hun ser i bestefaren din, hvorfor de er sammen, og hva hun selv tenker om aldersforskjellen. Kanskje du blir overrasket. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Epiphany skrev:

Ser ikke for meg at en i 20-åra med gode intensjoner ønsker blir sammen med en 80-år gammel mann. Har han masse penger? 

Han har jo penger, men regner ikke med at det kan være så mye over gjennomsnittet

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stygg tanke jeg vet, men hvor kommer kjæresten fra? 

Anonymkode: 30064...8d1

Kjæresten er fra Norge hun også

• Liker 2
Skrevet

Tipper at bestefaren til TS ikke er like gammeldags som TS.

Anonymkode: 78065...c0a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...