Gå til innhold

Planar for nyttårsafta?

Planar for nyttårsafta?  

1. 1. Planar for nyttårsafta?

• Skal på stor fest
      1
    • Reiser vekk
      3
    • Skal på liten fest
      5
    • Rolig kveld med familien
      7
    • Har kun middagsplanar
      3
    • Skal kose meg med kjæresten heile dagen
      3
    • Skal vere aleine heile dagen...
      0
    • Har ingen planar, men håpar noko dukkar opp
      6
    • Har ingen planar og ingen håp om at noko dukkar opp
      2
    • Annet
      8

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tja....vi er invitert på middag hos noen venner, men sambo vil ikke. Vi drar sikkert på "Egon" og spiser middag der, og tar kanskje en tur på byen etterpå..

(Eller så blir vi hjemme og gjør ingenting)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var syke i fjor både jeg og samboeren min, så i år får vi ta det igjen med en skikkelig fest her hjemme!

Blir ca. 10 -15 gjester regner jeg med!

huff...middag til så mange?! :klø:

Skrevet
Vi var syke i fjor både jeg og samboeren min, så i år får vi ta det igjen med en skikkelig fest her hjemme!

Blir ca. 10 -15 gjester regner jeg med!

huff...middag til så mange?! :klø:

genialt med en stor kalkun!

Gjest Dolphina
Skrevet

Har desverre ingen planer enda.

Har samlet rundt 15-20 stk av våre venner og spist middag og festet litt. Men veit ikke åssen det blir i år...

Håper det blir noe bra!

Skrevet

Vi skal på hytta med to vennepar, så da blir det vel en kombinasjon av å reise bort og liten fest!

Gleder meg masse, vi skal ha nyttårsrenn, nyttårshopprenn, raketter, kalkunmiddag, spillkvelder og godterifrotsing. Kanskje en tur i slalombakken?

Skrevet

Skuølle egentlig også på maskeradeball men jeg liker jo nesten ingen som er der jo! SNAP!

Gjest lilletroll
Skrevet

Blir vel hjemme bare mannen, datteren og jeg tenker jeg.....uten noe som helst sprell.... :-? Kunne egentlig tenke meg en SKIKKELIG fest for en gangs skyld, men det går jo ikke..... :-?

Gjest Valhalla
Skrevet

Blir vel en fest som ikke blir så bra som man trodde på forhånd tenker jeg.

Skrevet
Blir vel en fest som ikke blir så bra som man trodde på forhånd tenker jeg.

Samma her... Standard!

F.eks då det var millenium og store greier. Yehaaaw, kjempefest på gang! Max nedtur.

Skrevet

Hjemme - mulig at vi har gjester, men uansett så blir vi hjemme.

Jeg hadde ikke hatt nerver til å gå på fest når tenåringsbarna mine er ute og fyker på en sånn en kveld :-?

Lager god middag og dessert - holder barna hjemme så lenge som mulig med sen middag. På den måten utsetter vi drikkingen til eldstesønnen til så sent på kvelden som mulig :ler: Dessuten blir han ikke så full hvis han er skikkelig mett :ler: Jeg har tydd til slike utspekulerte "knep" de siste par årene - ikke alltid det hjelper, men ... uansett verd forsøket.

Etter at jeg fikk tenåringsbarn så forsvant mye av gleden med dager som nyttår, 17. mai, etc ... gleden er gått over til å bli bekymring og urolighet :-(

Skrevet

Har lyst til å få til en liten fest eller middag med venner. Spørs hvor enkelt det blir, da det er både små babyer, og kjærester som ikke kjenner hverandre overhodet inne i bildet.

Kanskje jeg rett og slett pakker med meg de aller nærmeste (single) vennene mine, drar på hytta og lager nydelig middag, fyrer i peisen, brenner levende lys, drikker vanvittige mengder med rødvin, skravler, hører musikk, spretter en champagne og ser på stjernene (værforbehold) ved midnatt.

Skrevet

Da må dere kjøpe "knatrebelte". Sånn du fyrer i enden og som knatrer bortover. Utmerket på mørke steder der andre raketter ikke sees. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal jobbe og synes det er greit. Nyttårsfeiring er oppskrytt

Skrevet

lager middag hjemme og spiser med ungene før de går hver til sitt.

Så blir jeg sittende i sofaen og se på TV og lese litt, og holder meg alldeles edru i tilfelle jeg må ut å kjøre og hente i løpet av kvelden.

Feiring av nyttårsaften er jeg ferdig med for mange mange år siden. Det får være for barn og ungdom.

Skrevet

Jeg valgte middagsplaner fordi vi skal invitere folk på middag hos oss.

Alle vennene som er drittlei fyll, taxikøer og ellers styr på nyttarsaften kommer til oss og får ribbe og pinnekjøtt :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Så blir jeg sittende i sofaen og se på TV og lese litt, og holder meg alldeles edru i tilfelle jeg må ut å kjøre og hente i løpet av kvelden.

Feiring av nyttårsaften er jeg ferdig med for mange mange år siden. Det får være for barn og ungdom.

Skrevet

:o

Skrevet

Hvorfor så lang i maska? Det er da mange som ikke "feirer" nyttår med fest og fyll? Foreldrene min har sittet hjemme de siste årene. Tatt seg et par glass eller to, men kan ikke huske hvor lenge siden de var på en fest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...