Gå til innhold

Planar for nyttårsafta?

Planar for nyttårsafta?  

1. 1. Planar for nyttårsafta?

• Skal på stor fest
      1
    • Reiser vekk
      3
    • Skal på liten fest
      5
    • Rolig kveld med familien
      7
    • Har kun middagsplanar
      3
    • Skal kose meg med kjæresten heile dagen
      3
    • Skal vere aleine heile dagen...
      0
    • Har ingen planar, men håpar noko dukkar opp
      6
    • Har ingen planar og ingen håp om at noko dukkar opp
      2
    • Annet
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du planar og kva skal du evt til med?

Vart visst ikkje et alternativ for dei som skal arrangere noko heime hos seg... Men det går vel an å velge stor fest, liten fest eller middagsplanar og heller spesisere det i et evt innlegg?

Personlig har eg aldri planar for nyttårsafta som eg gledar meg til. Eg har kun middagsplanar. Blir alltid nyttårsmiddag heime med mamma og pappa. Koselig det altså, men har ikkje lyst til å sitte der resten av kvelden (som ifjor). Bur på ein liten plass, så det er ingenting som skjer. Men men... Vi får håpe noko dukkar opp :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysset av for "annet" Har middagsplaner med 4-5 venner. Blir store mengder alkohol, men rolig og hyggelig til tidlig neste morgen. Mao ingen liten fest, og mer enn kun middagsplaner.

Skrevet

Litt usikkert enda, men det ser ut som om vi skal lage en liten fest hjemme hos meg. Har ikke helt oversikten over hvem vi skal invitere enda, så hvor mange vi blir aner jeg ikke, men ser for meg at 10-15 stk hadde vært fint (blir vi fler må jeg låne masse utstyr for å lage middag til alle, og det blir litt pes...).

Skrevet

Samme som hvert år. Sitte hjemme og deppe. Ingen venner som er hjemme i år heller. Blir vel kanskje en grandiosa og spille noen pc-spill. Hater både jul og nyttår

Skrevet

Jeg skal passe fire fem skuddredde hunder.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal nok passe en liten pus og en "liten" valp-.

Men satser på at vi blir bedt påmiddag noe sted da :ler:

Skrevet

Det blir nok en rolig kveld hos svigerfamilien i år. Kommer til å være i slutten av 7 måned i graviditeten så noe særlig festing blir det ikke på meg. Kanskje drar vi til noen venner etter middag hos familien. Alt kommer ann på formen. :)

Skrevet

Skal ha venner og familie på besøk her, så det blir både middag og fest etterpå... Kanskje fakkeltog opp til utsikten og litt aking og sånn...

(og så har jeg fått ansvaret for inne-komiteen i år, heldigvis... :ler: )

Skrevet

Skal ha venner her, vet ikke om vi blir 6 eller 10 enda, men koselig blir det uansett. :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Skal på liten fest/middag, og dette er det første året på jeg vet ikke hvor lenge planene er klare. Har fått nok av kjipe nyttårsaftener, og det var heldigvis vennene mine også. I år blir det gang!

Skrevet

Synes det var få alternativer for oss som skal arrangere noe hos oss selv, og ikke dra til andre. Vi skal i allefall få besøk av noen venner, ville vel ikke kalle det en fest akkurat, men det blir hyggelig.

Skrevet
Synes det var få alternativer for oss som skal arrangere noe hos oss selv' date= og ikke dra til andre. Vi skal i allefall få besøk av noen venner, ville vel ikke kalle det en fest akkurat, men det blir hyggelig.

jeg savnet også alternativer som passet oss.

Skrevet

Har ikke lagt noen spesifikke planer ennå, men blir vel så vennegjengen samles til middag og en liten fest.

Skrevet

Sorry! Tenkte ikkje over det... :oops:

Skrevet

Vet ikke ennå jeg...

Har hatt ganske stor fest hos oss de to siste årene, men nå har vi jo akkurat flyttet og jeg føler at vi ikke har kommet skikkelig i orden her ennå. Kanskje vi blir invitert noe sted i år? Hvis ikke ordner jeg i stand noe her hjemme sammen med noen venner...

Skrevet

Vi skal ha middag hjemme hos oss, og blir både barn og voksne... så fest er vel å overdrive, selv om det blir veldig festlig - med raketter og deilig mat.

Skrevet

Jeg skal spise middag hos Ninakaniiiin!! Gleder meg massevis

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...