AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Det er en mann på jobben jeg har likt i siden jeg begynte der for endel år siden. Han var opptatt, noe jeg ikke fikk vite før etter noen måneder. Etter ett år ble jeg sammen med en annen, da tenkte jeg ikke på han mer. Så etter to år ble han singel og følelsene for han kom tilbake igjen. Jeg fikk veldig dårlig samvittighet, så gjorde det slutt med kjæresten. Det har vært litt flørting mellom oss ( sånn jeg føler det, vet jo ikke sikkert). Jeg spurte flere ganger om han ville være med på noe utenom jobben, men han var litt unnvikende. Da jeg tok det opp sa han at han syns det var vanskelig å stole på noen igjen etter ting som har skjedd(stygt brudd med eksen). Men sånn han sa det ble jeg usikker på om han tenkte generelt eller om han mente det i forhold til meg. Nå har det vel gått ca seks måneder. Det er fortsatt litt flørting (føler jeg). Han hinter endel og spør hvordan helgen har vært. Så jeg svarer, og jeg har ikke holdt på med noen, så svarer ærlig på det. En dag når jeg spurte han tilbake om det hadde vært no "action" i det siste svarer han nei, og at han ikke vil såre følelsene mine!? Og når jeg spurte hvorfor, kom han med noe litt vagt, at han var i en komplisert/vanskelig situasjon. Hva mener han med det? Jeg føler meg veldig usikker og tenker fram og tilbake på dette hele tida. Noen ganger tenker jeg at han liker meg, andre ganger føler jeg meg dum, at det bare er fantasier jeg jeg bygd opp i mitt eget hode. Han er en flott fyr, men skulle ønske han kunne svare mer direkte når vi snakker. Nå kan jeg jo ikke være sikker på at han vet jeg liker han, men tror jeg har vært klar nok til at han burde se det. Det ble kanskje litt langt og kronglete skrevet, men håper noen kan komme med tanker rundt denne situasjonen. Om det er noe jeg kan gjøre, eller om jeg skal gi han mer tid. Jeg kommer nok ikke videre før dette er avklart. Anonymkode: 2f203...617
Gjest Coolaid Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Ta motet til deg og spør om han er interessert i å treffes utenom jobben. Fortell ham rett frem at du liker ham. Får du nei, så blir det hans tap. Du er en flott kvinne. Menn er ofte litt treige og trenger mer direkte kommunikasjon. Gjør det.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 10 minutter siden, Coolaid skrev: Ta motet til deg og spør om han er interessert i å treffes utenom jobben. Fortell ham rett frem at du liker ham. Får du nei, så blir det hans tap. Du er en flott kvinne. Menn er ofte litt treige og trenger mer direkte kommunikasjon. Gjør det. Tror nok det er det beste for min egen del. Det sliter veldig på meg. Jeg er redd for å presse han, men kan jo ikke gå rundt i en evighet og håpe at noe skjer. Jeg har prøvd litt forsiktig. Må nok være klar og direkte. Hvis han liker meg, men trenger tid er det helt greit. Takk for svar Anonymkode: 2f203...617
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har det vel gått ca seks måneder. Det er fortsatt litt flørting (føler jeg). Han hinter endel og spør hvordan helgen har vært. Så jeg svarer, og jeg har ikke holdt på med noen, så svarer ærlig på det. En dag når jeg spurte han tilbake om det hadde vært no "action" i det siste svarer han nei, og at han ikke vil såre følelsene mine!? Og når jeg spurte hvorfor, kom han med noe litt vagt, at han var i en komplisert/vanskelig situasjon. Hva mener han med det? Anonymkode: 2f203...617 Høres ut som han kanskje har noe på gang med noen.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Høres ut som han kanskje har noe på gang med noen. Så du tenker han ikke snakket sant når han svarte nei? Anonymkode: 2f203...617
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så du tenker han ikke snakket sant når han svarte nei? Anonymkode: 2f203...617 Ikke nødvendigvis, men det betyr ikke at han har blitt interessert i noen. Han sier han er i en vanskelig/komplisert situasjon? Hva skal det bety da? Uansett, du må nesten være direkte med han. Det er ikke alle som tar hint og blikk osv. Noen av oss må ha det i tydelig tale, eller handling. Det som er flørting for deg trenger ikke være det for han, og vice versa.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 16 minutter siden, canacas skrev: Ikke nødvendigvis, men det betyr ikke at han har blitt interessert i noen. Han sier han er i en vanskelig/komplisert situasjon? Hva skal det bety da? Uansett, du må nesten være direkte med han. Det er ikke alle som tar hint og blikk osv. Noen av oss må ha det i tydelig tale, eller handling. Det som er flørting for deg trenger ikke være det for han, og vice versa. Jeg tror han prøvde å unngå å svare, men det er også ting som ikke er så enkelt for han. Skal være direkte neste gang jeg får muligheten, jeg må komme meg ut av dette. Takk for svar Anonymkode: 2f203...617
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå