AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Hva skjer da? Jeg har meldt meg ut av den norske kirken og er ikke medlem i noe annet trossamfunn. Hva slags begravelse får jeg da? Og hvor skal de gjøre av meg? Pris på kremasjon og begravelse? Anonymkode: 790b2...fa7
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Alle begraves på kirkegårder eller andre godkjente steder. I Oslo blir vel alle kremert tror jeg? Anonymkode: d4304...c15
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle begraves på kirkegårder eller andre godkjente steder. I Oslo blir vel alle kremert tror jeg? Anonymkode: d4304...c15 Neida, ingen automatikk i det. Du har helt rett i at det er det vanligste, jeg tror andelen som kremeres i Oslo er på 80 % eller noe sånt, men det er altså langt fra alle som blir det. Det er jo ganske praktisk, særlig i en såpass stor by, men er i prinsippet opp til familien selv. Samtidig fjernet kommunen (altså her i Oslo) avgiften for kremasjon i fjor, så da blir det vel bare enda vanligere fremover enn det var før. Anonymkode: dece4...893
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå