AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Hei! Jeg har drevet litt med nettdating (ikke tinder) og møtte på en som virket fornuftig og interessant å melde med for 2 mnd siden. Bor ca 2,5 timer unna og er som meg i midten av 20 årene. Han bor på en bygd. Vi har vært ute på date og spist ute og han har overnattet totalt fire netter hos meg. Ellers kun snapchat og litt snakking på telefon. Men nå føler jeg mer og mer han er mest interessert å sende bilder av seg selv for han vet jeg sier han er kjekk. I begynnelsen var det sjarmerende men nå blir det for mye. Han sier også at alle andre jenter fort mister interessen for han siden han bor i en bygd og kun er ute etter kroppen hans. Han tuller mye, f eks at når han skulle si natta til meg på snap skrev han god natt og et annet navn enn mitt og så etterpå "haha ups" og så god natt vennen. Han er kjekk og vi har hatt sex og det var spennende og bra. Han virker snill når vi har møttes men litt annerledes og noe umoden på chatten. Det er to ganger (utenom de to gangene han har vært her)han har sagt at det var stor mulighet for at han skulle komme på besøk til meg der jeg bor og da var jeg innstilt på det og ble skuffet da han ikke kom. Nå sier han at det er mulig at han kommer på onsdag. Jeg kjenner det plutslig ikke frister med besøk lenger og føler at det ikke er noe god følelse lenger. Samtidig får jeg dårlig samvittighet Hva skal jeg si til han? Hvordan skal jeg tolke hans måte å være på? Anonymkode: 16af9...bce
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Hvorfor tolke? Om du vil ha besøk så ha besøk, om ikke så la vær. Anonymkode: 8f0cc...0bc 1
Jerry Lee Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tolke? Om du vil ha besøk så ha besøk, om ikke så la vær. Anonymkode: 8f0cc...0bc Akkurat. Man skal ikke gjøre ting mer innviklet enn det behøver å være. (Hvorfor gjør så mange det? Overtenking og styr.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå