Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såh, noen derfraish? Skal ligge over der fredag til lørdag. What to do? Puber? Ikke typ på hotellet, men i nærheten. Skal være fra lunsjtider fredag til lørdag tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å lese når jeg er på flyplasser. 

Skrevet

Er det noe annet der enn hoteller og flyplassen da? Jessheim liksom? Hadde heller satset på en god bok da, haha.

Nå svarte jeg uten å vite en dritt om nærområdet, men jeg har heller aldri hørt om noen som har dratt til Gardermoen for å finne på noe annet enn å se en film på hotellrommet.

Skrevet

Møte meg kanskje?:fnise: Du må reise til Jessheim sentrum, det mest dominerende der er jo kjøpesenteret. Det er mange bra spisesteder som jeg kan anbefale deg om du ønsker. Eller skal du ut på kvelden så ville jeg kanskje tatt turen til Hydranten bar i sentrum, her får man kjøpt mat og det er pub der. Ellers er det Torget pub- hvor det er en del eldre folk (50+)

Anonymkode: 5354a...9ae

• Liker 1
Skrevet

Altså, jeg skal jo videre på lørdagen, gidder sitte på et hotellrom i mange timer liksom. :Knegg:

Men nå ser det ut til at jeg får meg en FB"date" så da otdner det seg vel. :nigo:

Skrevet

Hva er derfraish? :klo:

• Liker 5
Skrevet

Hotellbar er jo trivelig :)

Ellers så kan du jo ta toget til Lillestrøm (15-ish min), evt. Oslo?

Anonymkode: f282d...731

Skrevet

Tror jeg har halvveis plan om lunsjings på Jessheim. Takker. :)

Skrevet (endret)

Skjønte ikke den heller. Tror hun mener der-fra-ish? Altså: Omtrent fra der?Et ord hun har oppfunnet selv? Ikke godt å vite. 

Anonymkode: a8513...f10

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for svar til brukerdebatt i sitat
  • Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hva er derfraish? :klo:

Fra omtrent derifra:)

Skrevet
4 minutter siden, Silfen skrev:

Tror jeg har halvveis plan om lunsjings på Jessheim. Takker. :)

Vil du ha noen tips til gode spisesteder? Senteret hat mange- er lommekjent der:) Gi et pip PM du vil lumske med noen:) Er småbarnsmor i 30-åra.

• Liker 1
Skrevet

Hva man kan gjøre i det området avhenger av hva du er interessert i! 

En av nord-Europas største gravhauger fra Jernalder ligger på Sand, noen kilometer fra Jessheim sentrum.
https://no.wikipedia.org/wiki/Raknehaugen

Bra turterreng i området! 

Butikker er butikker, de samme ligger vel omtrent over alt. 

Du kan sjekke ut Ullensaker Kulturhus, det hender de har nokså spennende konserter. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Juniper skrev:

Hva man kan gjøre i det området avhenger av hva du er interessert i! 

En av nord-Europas største gravhauger fra Jernalder ligger på Sand, noen kilometer fra Jessheim sentrum.
https://no.wikipedia.org/wiki/Raknehaugen

Bra turterreng i området! 

Butikker er butikker, de samme ligger vel omtrent over alt. 

Du kan sjekke ut Ullensaker Kulturhus, det hender de har nokså spennende konserter. 

Takk.

Hadde jeg giddet pakke med meg alt mulig så kunne tur og slikt vært interessant. Men jeg skal nok pakke så lett som mulig, så det blir nok mer inneaktiviteter som mat og drikke.

Skrevet
1 minutt siden, Silfen skrev:

Takk.

Hadde jeg giddet pakke med meg alt mulig så kunne tur og slikt vært interessant. Men jeg skal nok pakke så lett som mulig, så det blir nok mer inneaktiviteter som mat og drikke.

Da foreslår jeg at du sjekker kulturhuset og programmet til Jessheim Storsenter. De har også en del konserter og ting på senteret, for å trekke folk. Litt avhengig av tid på døgnet og sånt. Ellers er det som nevnt shopping, alltids noe fint i butikkene. 

Det regelmessig tog til Lillestrøm og Oslo. 

Hvilket hotel bor du på? Er det ved flyplassen eller på "Jessheim Nord" ved E6? De ved Jessheim Nord er i ingenmannsland, og du må ta buss om du skal noe sted. Er du på Gardermoen er det nesten like lett å ta toget til Lillestrøm eller Oslo. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Juniper skrev:

Da foreslår jeg at du sjekker kulturhuset og programmet til Jessheim Storsenter. De har også en del konserter og ting på senteret, for å trekke folk. Litt avhengig av tid på døgnet og sånt. Ellers er det som nevnt shopping, alltids noe fint i butikkene. 

Det regelmessig tog til Lillestrøm og Oslo. 

Hvilket hotel bor du på? Er det ved flyplassen eller på "Jessheim Nord" ved E6? De ved Jessheim Nord er i ingenmannsland, og du må ta buss om du skal noe sted. Er du på Gardermoen er det nesten like lett å ta toget til Lillestrøm eller Oslo. 

Thon gardermoen mener jeg det var. Holder meg nok sånn noenlunde  området, mener det var kort vei til Jessheim? Er snakk om drinker på hotellet på kvelden tror jeg, med de andre som kommer dagen før avreise.

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Silfen skrev:

Thon gardermoen mener jeg det var. Holder meg nok sånn noenlunde  området, mener det var kort vei til Jessheim? Er snakk om drinker på hotellet på kvelden tror jeg, med de andre som kommer dagen før avreise.

Vær OBS på at også hotellene som ligger et godt stykke unna flyplassen kaller seg "Gardermoen". Ikke så mange på selve flyplassen. 

Håper du får det hyggelig. 

Edit: Leste helt skakt! Thon hotellene ligger begge ute ved E6, buss til Gardermoen eller Jessheim. 

Endret av Juniper
  • Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hotelbaren på Scandic (?) hotellet rett i nærleiken. Er sikkert nokre bissnissmenn der 😋

Ellers så må du ta toget/buss til Jessheim. Huskar ikkje nr på bussen til J. 

Gardermoen ligg jo grisgrendt til så ikkje så mykje å finna på. 

Skrevet

Ja, ser det går shuttlebus til de. Tror det var 8 km, så ikke akkurat nabo, hehe.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet
1 minutt siden, Silfen skrev:

Ja, ser det går shuttlebus til de. Tror det var 8 km, så ikke akkurat nabo, hehe.

Samme som å bu på hotell ved Lagunen 😂

Skrevet
3 minutter siden, Stjerner og planeter skrev:

Hotelbaren på Scandic (?) hotellet rett i nærleiken. Er sikkert nokre bissnissmenn der 😋

Ellers så må du ta toget/buss til Jessheim. Huskar ikkje nr på bussen til J. 

Gardermoen ligg jo grisgrendt til så ikkje så mykje å finna på. 

Qualityhotellet er på andre siden av E6.
Regner med at Silfen bor på det finere Thon-hotellet, og ikke "Budget'en", så det er nok sjanser for å støte på både det ene og det andre i baren. Bodde der for et par år siden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...