Gå til innhold

Møteplassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange år som singel har jeg funnet ut at jeg skal prøve meg på dating. Men er så veldig veldig rusten på nettopp dette, så vet ikke helt hva man skal snakke om, hvordan starte en samtale og hvordan man går videre etter date nummer en. 

Men før jeg kommer meg så langt så må jeg registrere meg, har kommet langt nok til at jeg fant meg frem til møteplassen som har fått en meny på finn.no som jeg da anser som trygt. Da må vel også møteplassen være trygg? Er det noen her med en god erfaring fra denne siden? 

Anonymkode: e3953...580

Skrevet

Hva mener du med trygg? Du blir ikke lurt for penger eller noe om du leser reglene først så du er klar over hva du sier ja til. (Lurt og alltid lese grundig!!) Men på Møteplassen som alle andre steder på nett og i virkelig liv er det fullt mulig å møte psykopater og folk som vil prøve å lure deg.

Møteplassen er seriøst nok lagt opp. Jeg var medlem der en mnd for å teste, men likte ikke siden spesielt godt. På Møteplassen er det mange som melder seg inn men ikke gidder å betale. De kan du bare få kontakt med om du velger det dyreste abonnementet. Veldig irriterende. Personlig syns jeg sukker.no er bedre.

Anonymkode: e8b58...af6

Skrevet

Har sett på reklamen for møteplassen, er alle brukere der innne photoshoppet eller bruker de tonnevis med filter?

Anonymkode: bc9e8...ffa

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett på reklamen for møteplassen, er alle brukere der innne photoshoppet eller bruker de tonnevis med filter?

Anonymkode: bc9e8...ffa

Det er de peneste bildene som blir brukt på reklame selvfølgelig. Det er helt vanlige folk og vanlige bilder der inne. Men ja, det er nok helt sikkert noen som pynter litt på sannheten også, men det vil jo bare straffe seg senere når man møter folk fysisk.

Anonymkode: e8b58...af6

Skrevet

Bortkasta tid og penger

Anonymkode: 4edbc...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...