Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2002 #1 Del Skrevet 24. juli 2002 Hva sier dere til hverandre under sex? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 25. juli 2002 #2 Del Skrevet 25. juli 2002 Sier ikke så mye. Blir jo endel stønning og kozelyder da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 25. juli 2002 #3 Del Skrevet 25. juli 2002 Tja, det blir kanskje litt griseprat, men stort sett går det i tegnspråk da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. juli 2002 #4 Del Skrevet 25. juli 2002 Ikke stort. Det blir om vi skal bytte stilling, om jeg vil ha det hardere/raskere og ikke får sagt det med kroppen. Og så klarer jeg ofte ikke la være å fortelle ham hvor deilig han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 25. juli 2002 #5 Del Skrevet 25. juli 2002 Man SNAKKER vel ikke under sex?!? :o Det har i hvert fall ikke vi tid til, det går jo så fort for han.. Men under forspillet, ja da går det an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 25. juli 2002 #6 Del Skrevet 25. juli 2002 Det går for det meste i griseprat for min del. Han er muslim så han snakker mer om geiter og hester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. juli 2002 #7 Del Skrevet 25. juli 2002 ...var det trehundre vi ble enige om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 25. juli 2002 #8 Del Skrevet 25. juli 2002 Waco: Så du har et så frastøtende utseende at du må oppsøke prostituerte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. juli 2002 #9 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg tenkte jo selvsagt på hva dama skulle betale meg! Dere damer misforstår jo absolutt alt. Ellers pleier jeg å spørre; "Nå skulle pappaen din ha sett deg", "er du sikker på at du skal ha med venninna di", "analt gjør ikke vondt", "ja jeg er glad i deg", "kan vi ikke ta det etterpå", "nei jeg skal ikke fortelle det på kg", og "smil, nå tar jeg bilde av deg",--- og da smiler hun et halvveis smil, litt overrasket og veldig sur resten av dagen. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 25. juli 2002 #10 Del Skrevet 25. juli 2002 Waco: Var det deg jeg hadde sex med forrige helg?? Det hørtes litt kjent ut.............. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 26. juli 2002 #11 Del Skrevet 26. juli 2002 Hester og geiter???!!!!!?!??! Jeg ler meg i hjel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2002 #12 Del Skrevet 27. juli 2002 Det kan være hva vi syns om nyhetene og hva vi skal ha til middag i morgen. Ærlig talt.......har dere gått tom???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå