PaperFlower Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Begynte å tenke på den der greia med at som forelder, så bør man prøve å unngå å ha én favoritt blant barna sine. Mine "barn" så langt har vært kjæledyrene mine. Har for øyeblikket en hund og flere katter. Uten å ville innrømme det har jeg nok en favoritt blant kjæledyrene mine. Lurer på om dette merkes av dyrene? Barn kan vel merke sånt, men dyr...? Har du en favoritt blant dine dyr? Er det en hemmelig favoritt som du gjør alt for å ikke la de merke? Eller tenker du at de ikke skjønner sånt så det har ikke noe å si?
Auri Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Jeg har tre katter og har helt klart en favoritt, yngstefrøken rampepus hun er skikkelig mammadalt og vil alltid ligge på fanget mitt (ikke mannens), følger etter meg for å se hva jeg gjør, snakker til meg med den herlige pipestemmen hun har, og når jeg har angst eller er skikkelig deprimert kan jeg holde henne som en kosebamse mens jeg gråter, og hun bare maler og ligger helt rolig. Hun er ordentlig terapipus. Hun har et veldig morsomt og ekspressivt ansikt, og stooor personlighet. Det er ikke noen mellomting; hun er den snilleste pusen i verden eller verdens verste rampunge XD Jeg er jo kjempeglad i de to andre og, og de blir ikke forskjellsbehandlet. Er veldig greit her for alle tre har forskjellige steder de sover og måter de foretrekker å få kos på, så de får alle tre det de vil ha
Torden Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Vi har hund og katt. Katten har en annen i familien til favoritt og hunden har meg som favoritt og da blir der lett gjensidig. Min favoritt er, trommevirvel, hunden😍 1
Aamu Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Jeg har to kjæledyr og begge er favorittene mine. Dyr kan ikke merke, eller reflektere over det, fordi de er uintelligente og ikke har den evnen. De har ingen "jeg-følelse". Så det behøver du ikke å tenke på. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 Av min første katt (død) og min nåværende katt vet jeg hvem jeg ville blitt mest glad for å se i himmelen, håper da for Guds skyld at pusen ikke vet detAnonymkode: 82be7...339 1
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 De merker det nok, spørsmålet er om de tar seg nær av det.
Minya Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 Jeg har to og de er så forskjellige av personlighet og natur at det er vanskelig å velge en favoritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå