AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Jeg datet en flott mann som jeg har funnet tonen med. Det eneste problemet jeg har er at han er to cm lave enn meg selv. Jeg er vant til å date høye menn, og føler meg veldig stor sammen med han jeg dater nå. Jeg synes han er svært attraktiv, så dette gjelder mest min egen selvbevissthet, det vil jeg gjerne ha klart. Jeg er høy, pen og slank/tynn, men føler meg nesten klumpete sammen med han. Hva tenker dere når dere ser et par der hun er høyere enn han, og er det sannsynlig at mange vil tenke at jeg ser veldig stor ut? Dere menn, hva tenker dere om å date en kvinne som er høyere enn dere selv? Synes dere det er ubehagelig? Anonymkode: 3bcfb...4c9
Ardenus Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Eksen min hadde et kriterium om at den som hun skulle bli sammen med skulle være høyere enn henne, blondt hår, blå øyne. Også fant hun meg, et par cm lavere, brune øyne og brunt hår :D Så det spiller liten rolle hvis man finner en god tone sammen.
Glød Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Jeg er selv høy (over 180) med normal vekt, og har kjm hatt kjærester som har vært lavere enn meg. Og da har det vært snakk om så mye som 10 cm. De har dog veid opp litt med å være solide selv. Ene var overvektig, andre var tungvekt men i muskelmasse. Nå dater jeg en på over 190, og det er faktisk ganske deilig å ikke føle seg som den svære.. Hehe. Tenker null og niks om andre pars høydeforskjeller, det er virkelig ikke noe jeg bryr meg om.
Inwe Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Jeg er 6 cm høyere enn kjæresten min. Jeg er 175, tynn, litt breibygd og litt muskler. Han er 169, veldig muskuløs med lav fettprosent. Jeg føler meg mindre enn han grunnet musklene. Vet at han har hatt litt problemer med høydeforskjellen, men det har aldri vært et problem for meg til tross for at jeg tenkte jeg skulle ha en som var høyere enn meg.
Jerry Lee Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 To...2...cm høyere. Du verden..han føler seg nok liten og dumper deg snart. 😂
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #7 Skrevet 30. november 2016 Jeg er en høy kvinne (180 cm), og har ikke inntrykk av at menn er plaget av om man er noen få cm høyere. Det har i alle fall aldri manglet på oppmerksomhet også fra disse mennene. (Selv om noen helt sikkert foretrekker jenter som er lavere). Selv var jeg sammen med en mann som var 3 cm lavere enn meg i mange år. Må innrømme at jeg syns det var litt kjipt i festsesongen siden jeg er glad i høye hæler, men har aldri hatt inntrykk av at det plaget han på noen måte at jeg da raget oppimot 10 cm over han. Anonymkode: 35de0...267
Gjest Coolaid Skrevet 30. november 2016 #8 Skrevet 30. november 2016 På 28.11.2016 den 21.59, AnonymBruker skrev: Jeg datet en flott mann som jeg har funnet tonen med. Det eneste problemet jeg har er at han er to cm lave enn meg selv. Jeg er vant til å date høye menn, og føler meg veldig stor sammen med han jeg dater nå. Jeg synes han er svært attraktiv, så dette gjelder mest min egen selvbevissthet, det vil jeg gjerne ha klart. Jeg er høy, pen og slank/tynn, men føler meg nesten klumpete sammen med han. Hva tenker dere når dere ser et par der hun er høyere enn han, og er det sannsynlig at mange vil tenke at jeg ser veldig stor ut? Dere menn, hva tenker dere om å date en kvinne som er høyere enn dere selv? Synes dere det er ubehagelig? Anonymkode: 3bcfb...4c9 Jeg tenker, etter å ha tatt fram linjalen og målt to helt ukjente mennesker: "Fanken, det suger - nå er de ikke høye, pene, slanke og attraktive mer...."
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #9 Skrevet 30. november 2016 Hva tenker dere når dere ser et par der hun er høyere enn han, og er det sannsynlig at mange vil tenke at jeg ser veldig stor ut? - Jeg tenker at må han perfekt på alle andre måter siden hun aksepterer høydeforskjellen. (ikke når det er snakk om bare 2-3 cm, men når det er snakk om et hode eller mer høyere.) Dere menn, hva tenker dere om å date en kvinne som er høyere enn dere selv? Synes dere det er ubehagelig? - For min del er ikke høyden så viktig, men ville tenke en del på hva hun synes om høydeforskjellen. Dette på grunn av at høyden virker som et viktig tema for kvinner generelt. Anonymkode: 19706...6d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå