AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Jeg er en sykepleier som må omskoleres av ulike årsaker. Har tatt div jobbtestet, og renholdsarbeider havnet høyt på lista på flere av de. Jeg kunne godt tenke meg den type arbeid, men er redd jeg ville synes det er flaut å fortelle andre hva jeg gjør. Hva slags tanker har dere om renholdsarbeider? Anonymkode: 11a70...6eb 1
EvaLena Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Jeg tenker at de utgjør en utrolig viktig jobb. Hvis det er noe du vil omskoleres til, så kjør på. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Det er en viktig jobb som mye annet det, ser personlig overhodet ikke ned på de som jobber med det. Jeg setter hvertfall pris på at kontorene, korridorene og kantina er rent der jeg jobber, selv om det kanskje er mange som ikke ser renholdernes innsats. Når det er sagt så skal jeg innrømme at jeg nok ikke hadde gått for en renholdsjobb selv, mye på grunn av omgangskrets og familie som overhodet ikke hadde "godtatt" det (dvs. de hadde jo måttet godta det siden jeg er "godt voksen", men jeg hadde nok blitt sett ned på, og de hadde nok lurt på hva jeg drev med - det kunne jeg ikke risikert med tanke på muligheter videre osv.) Anonymkode: 4aabc...53e 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Jeg tenker at dersom personen er en bra person så er det viktigere enn hva den jobber med. Anonymkode: 24ebe...0a2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 Hva er grunnen til at du må omskoleres? Jeg greier ikke helt å se hvorfor det skal være umulig å være sykepleier dersom du kan være renholdsarbeider. Anonymkode: 4e57c...5cb 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 Det er godt betalt å jobbe som renholderske, og du jobber da veldig selvstendig😊 Kunne faktisk tenke meg en slik jobb selv. Anonymkode: dbab6...f5c 1