AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Jeg er en sykepleier som må omskoleres av ulike årsaker. Har tatt div jobbtestet, og renholdsarbeider havnet høyt på lista på flere av de. Jeg kunne godt tenke meg den type arbeid, men er redd jeg ville synes det er flaut å fortelle andre hva jeg gjør. Hva slags tanker har dere om renholdsarbeider? Anonymkode: 11a70...6eb 1
EvaLena Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Jeg tenker at de utgjør en utrolig viktig jobb. Hvis det er noe du vil omskoleres til, så kjør på. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Det er en viktig jobb som mye annet det, ser personlig overhodet ikke ned på de som jobber med det. Jeg setter hvertfall pris på at kontorene, korridorene og kantina er rent der jeg jobber, selv om det kanskje er mange som ikke ser renholdernes innsats. Når det er sagt så skal jeg innrømme at jeg nok ikke hadde gått for en renholdsjobb selv, mye på grunn av omgangskrets og familie som overhodet ikke hadde "godtatt" det (dvs. de hadde jo måttet godta det siden jeg er "godt voksen", men jeg hadde nok blitt sett ned på, og de hadde nok lurt på hva jeg drev med - det kunne jeg ikke risikert med tanke på muligheter videre osv.) Anonymkode: 4aabc...53e 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Jeg tenker at dersom personen er en bra person så er det viktigere enn hva den jobber med. Anonymkode: 24ebe...0a2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 Hva er grunnen til at du må omskoleres? Jeg greier ikke helt å se hvorfor det skal være umulig å være sykepleier dersom du kan være renholdsarbeider. Anonymkode: 4e57c...5cb 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 Det er godt betalt å jobbe som renholderske, og du jobber da veldig selvstendig😊 Kunne faktisk tenke meg en slik jobb selv. Anonymkode: dbab6...f5c 1
LILLEBolle Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at du må omskoleres? Jeg greier ikke helt å se hvorfor det skal være umulig å være sykepleier dersom du kan være renholdsarbeider. Anonymkode: 4e57c...5cb Grunnen er at det er for tøft psykisk å jobbe så tett på mennesker. Derfor vi kom frem til at renhold kan være en vei å gå. Litt lettere å ha en dårlig dag når du vasker ett kontor, enn når du skal møte mennesker som kanskje står i sin livs største krise.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #8 Skrevet 29. november 2016 Renholdsarbeider er et greit og forutsigbart yrke, det. Man slipper å forholde seg til andre mennesker annet enn høflighetsfraser. Og når jobben er ferdig, er du ferdig. Man tar ikke med seg jobben hjem, som man forventes å gjøre i en del andre stillinger. Anonymkode: 6a1c2...4a9
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #9 Skrevet 29. november 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en sykepleier som må omskoleres av ulike årsaker. Har tatt div jobbtestet, og renholdsarbeider havnet høyt på lista på flere av de. Jeg kunne godt tenke meg den type arbeid, men er redd jeg ville synes det er flaut å fortelle andre hva jeg gjør. Hva slags tanker har dere om renholdsarbeider? Anonymkode: 11a70...6eb Jeg elsker jobben min! Kan virkelig anbefale dette, du jobber i høyt tempo hele dagen, men kan likevel styre arbeidsdagen selv. Du stiller høyt på service ovenfor kunder og når du tidligere har vært sykepleier så kan du den jobben godt. Anonymkode: 61f0f...b30 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå