Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber som vikar. Har vært veldig mye på jobb i det siste. Her om dagen så jeg at det skal være personalmøte på torsdag. Jeg ble leid inn som vikar på torsdag når personalmøtet er. De andre som er skrevet inn i turnusen og som jobber senvakt starter 13.30-22(el. 21). Jeg har jobb fra 14.30 til 21.00. Personalmøtet er fra 13.30-15.30, altså en time før det står at jeg skal på jobb. Når jeg kommer på jobb er jeg nødt til å gå dit hvor de har møtet ettersom jeg legger fra meg jakke og mat der. Skal jeg bare sette meg ned sammen med de, eller er personalmøter "private" og kun for faste ansatte? Blir klein av å gå inn med ca 20-30 ansatte sittende. 

Anonymkode: 12696...392

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde fått vært med når du jobber der så mye. Krev å bli med.

Anonymkode: 8104d...c75

Skrevet

Dette må du ta opp med din overordnede. Noen steder blir vikarer sett på som utenforstående fra den interne klikken, andre steder er alle åpne og innkluderende. 

Anonymkode: 81f78...fc8

Skrevet

Du må høre med sjefen din da  dette variere fra sted til sted.  Noe ganger ønsker man at vikarene skal passe bedriften mens møtet pågår.  Noen ganger diskuterer man ting som ikke angår vikarer.  Og noen ganger glemmer man rett og slett å invitere vikarene.  Er det meningen at du skal være med bør du nok dukke opp fra starten av.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må du ta opp med din overordnede. Noen steder blir vikarer sett på som utenforstående fra den interne klikken, andre steder er alle åpne og innkluderende. 

Anonymkode: 81f78...fc8

Men ettersom de henger opp referat fra hvert møte, så regner jeg med at det ikke er privat?(glemte å skrive det)

Anonymkode: 12696...392

Skrevet

spør sjefen om du kan være med på møtet :) hos oss er vikarer også velkomne til personal- eller brukermøter. det spørs jo helt hvor du jobber også. noen steder er man jo avhengig av å ha personale på jobb mens møtet pågår. f.eks. i helsevesenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...