Gå til innhold

Om å blottstille seg fullstendig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det alltid lurt å fortelle den man elsker at man faktisk gjør det. Jeg er kompis med en nokså komplisert gutt, det innebærer altså den klassiske don juan (for å gjøre en historie kort). Vi startet med å date hverandre og jeg ble kjempe forelsket, han også. Etter kort tid etter mye opp og ned ble det "slutt" mellom oss. Nå 2 år senere har vi fått veldig god kontakt igjen, og er venner, snakkes nesten hver dag.

Problemet er at jeg har veldig dype følelser for han. Han gir meg tvetydede signaler. Samtidig vet jo alle at don juan kan man ikke få.

Nå lurer jeg på om jeg rett og slett bare skal fortelle akkurat hva jeg føler for han. Eller om det er lurt å la være. Har faktisk aldri blottstilt meg helt for noen før og vet ikke om jeg faktisk skal gi han den gleden, når jeg mest sannsynlig aldri kommer til å få han.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Hvor gammel er du?

Jeg tenker at dersom dere er unge, vil det alltid være en sjans for at han roer seg og ønsker et stabilt forhold etterhvert.

I tillegg tror jeg at det verste som kan skje er at du blottlegger deg og forteller om dine sterke følelser så tidlig. Slike menn er ofte redd for forpliktelser og andres følelser. Du risikerer at du står igjen, bottlagt og naken, mens han er redd deg, selv om følelsene hans kunne ha utviklet seg mot et stabilt forhold.

Ta tiden til hjelp. Det vil kanskje gjøre vondt å vente, gruble og vente, men det vil være enda verre å gjøre slutt på noe som kunne ha blitt noe fint?

Gjest John Doe
Skrevet
Jeg er kompis med en nokså komplisert gutt' date=' det innebærer altså den klassiske don juan [/quote']

Bare dette her sier meg at du bør holde deg langt unna. Her skriver du først han er komplisert og en "player". Hvorfor ikke spare deg sorgen, og bare holde deg unna før det blir noe?

Liker du kanskje å bli såret og ha hjertesorg? I såfall høres dette ut som rette fyren for deg.

Skrevet

Tja, eg var saman med ein player i 5 år, det blei ikkje slutt fordi han var utru. Det einaste var at pga alle hans krumspring vart han ganske sjalu på alt eg gjorde og han tvilte på mine kjensler fordi eg ikkje vart sjalu uansett... Men ikkje så ille at det var slutten heller altså. (Vart slutt fordi vi vart meir vener enn kjærestar etter kvart; Og vi var for unge til å sette pris på det...) Og etter slutten vart han player igjen ja

:wink:

Poenget er vel at alle må ha lov til å forandre seg!! Bror min var litt av ein player og i unge år, no er han gift og verdas mest omsorgsfulle og kjærlege ektemann... Men ikkje vis han alt før han har gitt av seg sjølv, for då veit han kor han har deg og ruslar vidare... Min ex var den første til å sei alt stakkars, frå å foreslå at vi flytta saman, til å presentere meg for mor og far, det gjekk eit år etter det før han møtte mine foreldre til å sei at han elska meg...

Skrevet

Skulle ønske jeg bare kunne holde meg unna. Men det er jo ikke så lett.

Jeg skal i hvertfall ikke fortelle han hva jeg føler. Tror også det kommer til å skremme han. Var faktisk på nippet til å gjøre det for å få det ut av verden. Da hadde kanskje han tatt den avstanden jeg ikke klarer, men har bestemt meg for å ikke si noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...