AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Jeg har hipdip. Tror det er det det heter. Noen som har tips til hvordan få det vekk? Trening kosthold? Noen øvelser? Er så lei det fettet. Eneste jeg trenger å få vekk egentlig. Er så missfornøyd med det :\ Håper noen har tips kvinne 26 år. Anonymkode: e3e75...45d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Bare trene normalt og spise normalt det. Da bør du få en normal fettprosent så får du selv bedømme hva som er normalt. Men jeg er ganske sikker på at du er innenfor normalen Anonymkode: 46b82...cd7
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Hipdip er da virkelig et resultat av beinstrukturen eller? Jeg har i alle fall hipdip, og jeg har ikke akkurat mye fett å miste. Aksepter kroppen som den er, det er mitt råd. Anonymkode: 91936...002
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Jeg hadde ikke det ekstra fettet før. Plager meg mye med den runde magen. Ser ikke bra ut kjoler hehe. Håper det går an å trene bort og spise sundt så går det bort da og! Ts Anonymkode: e3e75...45d
Cuntzilla Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 Hipdip ja, den var ny, har alltid kalt det høye hofter jeg i mangel på noe bedre. Har tendens til det selv, er jo mest beinstrukturen vel? Hoftebeina ligger høyt, imens lårbeina begynner lengre ned, derav et bittelite søkk mellom - selv når jeg er undervektig. Liker formen min jeg =) Men det som er irriterende er jo at det er nesten utelukkende øverst på hoftene jeg legger på meg, så det skal bare noen få kilo til før formen blir litt overdrevet og det ser ut som jeg har muffin top. Så er jo bare å holde seg slank da. Ikke noe spesielle øvelser her, bare "whoops gikk opp 3 kg på ferien ja, da spiser jeg sunnere og beveger meg litt mer i noen uker". Går nok ikke an å punktslanke, da må du fettsuge. Vet ikke om vi snakker helt om det samme da, hipdip har ikke noe med fett på magen å gjøre, mer med hofter/flanker.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 Det er veldig få av oss som er perfekte. Ikke bruk halve livet på å bekymre deg for det. Det er så bortkasta! Lær deg å kjenne på at kroppen er frisk og fungerer og kle deg etter fasong. Anonymkode: bb44c...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå