Gå til innhold

Onani/orgamse tips

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er 18 år og har aldri fått orgasme. (Er klar over at det er relativt normalt) Jeg har hatt tre ONS som alle har vært så som så, men jeg synes det er vanskelig å si hva jeg liker når jeg ikke er klar over det selv. I den forstand har jeg prøvd å onanere. Dette er noe jeg egentlig aldri har hatt sansen for/fått til, så jeg har trodd at det var noe galt med meg som ikke kjente noe særlig, forså å gi opp. Sist gang derimot prøvde jeg en stund og fant ulike teknikker som var gode. Det kom til et punkt der beina og kroppen begynte å skjelve/dirre, og jeg gikk utfra (går utfra?) at det betyr at en nærmer seg orgasme. Problemet lå i at jeg prøvde å øke intensiteten men det endte med at jeg synlig ble overstimulert å ga meg. 

Såå ladies, noen tips å komme med? :) 

Anonymkode: eca30...a77

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er 18 år og har aldri fått orgasme. (Er klar over at det er relativt normalt) Jeg har hatt tre ONS som alle har vært så som så, men jeg synes det er vanskelig å si hva jeg liker når jeg ikke er klar over det selv. I den forstand har jeg prøvd å onanere. Dette er noe jeg egentlig aldri har hatt sansen for/fått til, så jeg har trodd at det var noe galt med meg som ikke kjente noe særlig, forså å gi opp. Sist gang derimot prøvde jeg en stund og fant ulike teknikker som var gode. Det kom til et punkt der beina og kroppen begynte å skjelve/dirre, og jeg gikk utfra (går utfra?) at det betyr at en nærmer seg orgasme. Problemet lå i at jeg prøvde å øke intensiteten men det endte med at jeg synlig ble overstimulert å ga meg. 

Hm, jeg pleier ikke å måtte øke intensiteten, du kan jo forsøke å ikke gjøre det? Eller du kan kjøpe en vibrator.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Få mannen til å slikke deg samtidig som han fingrer din våte drøm. Like før du  kommer I orgasme penetrerer han deg. Dere kommer sammen :P

Gjest lipgloss
Skrevet

Kjøp deg en liten viberator som er trukket med myk silikon materialet.

Er sikker på det ender bra til slutt da :)

masse lykke til.

Ronja😘

• 11 måneder senere...
Skrevet

Dette sliter jeg meg også. Jeg blir overstimulert rett før orgasmen kommer. Enten så gir jeg meg, eller jeg fortsetter uten at det er særlig behagelig. 

Noen som har noen flere tips?

Anonymkode: be9f2...0c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...