Gjest Hannemor Skrevet 28. november 2004 #1 Skrevet 28. november 2004 ...Hvorfor er dere fremdeles inne på disse sidene? Jeg bare lurer. Ikke ta dette på gal måte jenter, men jeg velger å tro at etter 25. juni 2005, så er jeg ferdig med mitt bryllup. Da vil også mine interesser for bryllupssider avta... Lykke til alle gifteklare!
Arwen Skrevet 28. november 2004 #2 Skrevet 28. november 2004 ...Hvorfor er dere fremdeles inne på disse sidene? Jeg bare lurer. Ikke ta dette på gal måte jenter, men jeg velger å tro at etter 25. juni 2005, så er jeg ferdig med mitt bryllup. Da vil også mine interesser for bryllupssider avta... Lykke til alle gifteklare! Takk og pris for at de er her enda, hvordan skulle jeg ellers fått så voldsomt mye hjelp?
Gjest Madam Felle Skrevet 28. november 2004 #3 Skrevet 28. november 2004 Takk og pris for at de er her enda, hvordan skulle jeg ellers fått så voldsomt mye hjelp?
Gjest Melk Skrevet 28. november 2004 #5 Skrevet 28. november 2004 Jeg "er" ikke her inne, da jeg normalt trykker på "vis nye innlegg" og da kommer bryllupsforumet opp. Ser jeg noen som spør om noe jeg har god greie på, så svarer jeg hvis jeg gidder. Og noen diskusjoner synes jeg er srtige selv om jeg alt er gift, da det går mer på holdninger enn praktisk ting.
Arwen Skrevet 28. november 2004 #6 Skrevet 28. november 2004 Hver sin smak... Den komentaren skjønte jeg ikke? Hva mener du?
L@dy Skrevet 28. november 2004 #7 Skrevet 28. november 2004 Jeg "er" ikke her inne' date=' da jeg normalt trykker på "vis nye innlegg" og da kommer bryllupsforumet opp. [/quote'] Ikke er jeg gift og ikke har jeg noen planer om å bli det i umiddelbar fremtid heller. Men jeg gjør også som Melk og bruker "vis nye innlegg".
*Heidi* Skrevet 28. november 2004 #8 Skrevet 28. november 2004 ...Hvorfor er dere fremdeles inne på disse sidene? Jeg bare lurer. Ikke ta dette på gal måte jenter, men jeg velger å tro at etter 25. juni 2005, så er jeg ferdig med mitt bryllup. Da vil også mine interesser for bryllupssider avta... Lykke til alle gifteklare! Jeg er egentlig inne på babysidene jeg, da jeg venter baby.. men når jeg sitter å surfer går jeg automatisk inn hitt etterhvert.. bestevenninen min skal gifte seg da, så det har sikkert litt med saken å gjøre
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #9 Skrevet 28. november 2004 Jeg er sjelden her inne nå. Gikk fullstendig lei av alt som har med bryllup å gjøre etter bryllupet vårt. Men jeg må jo innom å kikke hvordan det går med de jeg fulgte med før da
Gjest MrsL Skrevet 28. november 2004 #10 Skrevet 28. november 2004 Jeg "er" ikke her inne' date=' da jeg normalt trykker på "vis nye innlegg" og da kommer bryllupsforumet opp. Ser jeg noen som spør om noe jeg har god greie på, så svarer jeg hvis jeg gidder. Og noen diskusjoner synes jeg er srtige selv om jeg alt er gift, da det går mer på holdninger enn praktisk ting.[/quote']
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #11 Skrevet 28. november 2004 Det jeg mente med hver sin smak, er at jeg har det moro med å finne ut av ting til mitt bryllup selv, og sammen med andre som skal gifte seg. Gøy om seremonien og selskapet blir litt originalt, og ikke det samme som "alle" andre sitt. Jeg har endekig fått en etterlengtet ferie fra bryllupsmaset i.o.m. at vi får en liten valp rett før jul. Og gleder meg mest til det for øyeblikket.
Gjest MrsL Skrevet 28. november 2004 #12 Skrevet 28. november 2004 Men selv om de som allerede har giftet seg gjerne vil være litt behjelpelig i spørsmål de føler de kan svare på, så behøver jo ikke du å ta hensyn til svarene. Du kan jo gjøre som du selv vil alikavel.
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #13 Skrevet 28. november 2004 Jeg spurte fordi jeg lurte. Og noen har jo svart meg på dette. Selvfølgelig kan jeg se bort fra det som blir postert, men det var jo i grunn ikke spørsmålet mitt. Forstod bare ikke hvorfor de som allerede er gift har interesse av å "henge" her. Dett har jeg jo også fått svar på. De får automatisk beskjed om nye innlegg. Vel, uansett får dere alle ha lykke til!
Diva Skrevet 28. november 2004 #14 Skrevet 28. november 2004 ...Hvorfor er dere fremdeles inne på disse sidene? Jeg bare lurer. Ikke ta dette på gal måte jenter, men jeg velger å tro at etter 25. juni 2005, så er jeg ferdig med mitt bryllup. Da vil også mine interesser for bryllupssider avta... Lykke til alle gifteklare! Jeg har ikke bryllupsplaner en gang jeg! Likevel snoker jeg rundt her i ny og ne
Samantha Skrevet 28. november 2004 #15 Skrevet 28. november 2004 Jeg har ikke bryllupsplaner en gang jeg! Likevel snoker jeg rundt her i ny og ne Samma her! Og eg snokar rundt på Graviditet, sjølv om eg aldri har vore gravid og har INGEN planar om å bli det dei nærmaste åra. Ting kan jo vere interessant uten at det angår deg sjølv heilt direkte.
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #16 Skrevet 28. november 2004 Takk for at dere har svart jenter! Jeg er selv noen ganger inne på barnimagen.no. Det er mest i de verpesyke periodene....
Arwen Skrevet 28. november 2004 #17 Skrevet 28. november 2004 Takk for at dere har svart jenter! Jeg er selv noen ganger inne på barnimagen.no. Det er mest i de verpesyke periodene.... Jeg også smugleser på graviditet innimellom stiller nok godt forbredt etterhvert.
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #18 Skrevet 28. november 2004 Tror dere har misforstått litt... Å planlegge et bryllup tar lang tid og er ganske slitsomt. Når jeg er ferdig med denne begivenheten tviler jeg på (slik jeg ser det nå) at jeg ønsker å begi meg ut i denne verdenen igjen. Jeg også er inne på barnimagen.com. Dette fordi jeg ønsker meg barn. Og barn er noe du har med deg resten av livet (aktivt). Et bryllup har du før dagen og på dagen. Etter det er det bare minner. Gode minner...
Gullhår Skrevet 28. november 2004 #19 Skrevet 28. november 2004 Titter innom i ny og ne, svarer på det jeg kan svare på. Jeg er en romantikker og ikke noe annet enn bryllup er mer romantisk! Tror jeg aldri blir lei av det.
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #20 Skrevet 28. november 2004 Det er vel slik at "alle" som styrer med bryllupet sitt har vært innom tanken på å starte en butikk, eller bli bryllupsplanlegger...? Gudskjelov venter jeg på en liten hundevalp og har derfor fått alt dette styret litt på avstand. Kirke, sted, kjole, gjesteliste, alkohol, og trykkesaker er i boks m.m. Gleder meg veldig til dagen, og dagene etter... Lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå