Gå til innhold

Dere som bleker håret/farger det lyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går dere til frisøren hver gang for å få fikset etterveksten?!

Eller har dere noe tips for hvordan få det vellykket til selv hjemme?

Blir jo sykt dyrt om man skal dra å fikse etterveksten hos frisøren hver gang :dry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikser det hos frisør to ganger i året og hjemme to ganger i året. Når jeg fikser det hjemme tar jeg hettestriper som er veldig tynne. Da får jeg en gradvis overgang til mitt blekede hår, samtidig som det ikke blir tjukke, harde stripper mot hodebunnen. I tillegg pleier jeg bare å sette de der skillen går når jeg gjør det selv. 

Anonymkode: 08ecc...03e

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikser det hos frisør to ganger i året og hjemme to ganger i året. Når jeg fikser det hjemme tar jeg hettestriper som er veldig tynne. Da får jeg en gradvis overgang til mitt blekede hår, samtidig som det ikke blir tjukke, harde stripper mot hodebunnen. I tillegg pleier jeg bare å sette de der skillen går når jeg gjør det selv. 

Anonymkode: 08ecc...03e

Ja vurderer å kjøpe sånne striper å gjøre det selv med hette.. men er så redd det blir oransje striper osv... 

Skrevet

Jeg gjorde det hos frisør omtrent hver 6.-8. uke. Det kostet fort 1500 kroner, men for min del var det verdt det.

Anonymkode: e4f69...3f6

• Liker 1
Skrevet

Har mye pigment i håret, så det blir litt sånn russer-gult hvis jeg gjør det selv. Frisør hver 6. - 8. uke. Dyrt, men verdt det!

Anonymkode: f3999...299

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...