Gå til innhold

Hvor mange hadde du sex med som russ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var russ I 1997. Det started med at komoisen og jeg egentlig ikke had de kjemlelyst, men så fikk vi vanen til naboen. Den skulle skrotes da girkassa var på hengende håret, og det endret vår interesse. Bilen overlevde så vidt russetiden. Men vi ville ikke være vanlige russ, så vi kjøpte oss knallrøde Adidas joggedresser med de kjente hvite stripene, dette var jo uniformen på skolene og egentlig døgnet rundt til alle anledninger, men røde for anledningen. Og måtte selvsagt ha Championsokker med røde striper over buksene. Ytterligere to kompiser ble tent på ideen. Og Vipps var vi en russebil. Så kom noen venninner, de ville også med, men da fikk vi ikke lengre tak i de røde Adidas joggedressene. Ikke hadde de røde Umbro som også var the shit den gang. Men vi fikk bestilt røde fra Puma, og dermed hadde jentene en «uniform» også. Det ble utrolig mye sex, noe det alltid var egentlig, alle sammenkomster/ fester endte i sex. Blowjob var minst ukentlig, som russ tror jeg daglig, både i russebilen og toalettene på skolen og andre steder. Jeg husker russetiden som en litt tåkete øl og fyll luktende sex orgie i rød Adidas joggedress, med en evig frykt for at bensinsluket av en van skulle ta kvelden når som helst. Det eneste som var tørstere enn vi var var den bilen. Tror den brukte tre-fire liter på mila. Vi hadde aldri råd til å kjøre veldig langt med den. Vi var stort sett oss åtte med masse øl, masse sex, og masse pizza og følte vi oss rike kjørte vi inn til sentrum og spiste kebab. Jeg husker jeg ble sugd mens jeg spiste kebab til og med, i et parkeringshus. Var jo rykter om at noen hadde hatt sæd i kebabsausen og jentene mente det måtte prøves om man ville smake det. To satte seg ned og begynte å suge meg, og de fikk prøvd sæd i sausen... 

De som mener dagens unge er verre enn vi var, nei, det tror jeg ikke. Sexlivet, i alle fall i min vennekrets gjennom ungdomsskolen og videregående var helt sykt. Vi hadde sex med hvem som helst. Lot til og med gutter suge meg på fest, måtte jo være åpen. Men orket aldri tanken på å gjengjelde. Vi brukte ikke engang dop. Hvordan det var på rave party aner jeg ikke, der sa ryktene at det var helt vilt. 

Anonymkode: fd739...b07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1 (da kjæresten, nå er han mannen min)

Anonymkode: 08289...c55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.11.2016 den 17.49):

Hvor mange gutter hadde dere sex med når dere var russ? Jeg prøvde å være mest mulig "dydig", og det endte opp med at jeg bare ble kalt "jomfrua" av mine venninner :fnise:

I russetiden hadde jeg bare samleie med 2 gutter, men sugde 3 eller 4. Angrer jo nå litt på at jeg ikke var mer vill og gal :)

Anonymkode: 1ddb6...9ff

Hadde sex med 1. kjæresten min🤷🏼‍♀️
Ikke var jeg russ heller egentlig.

hadde nok med å jobbe/tjene penger penger ved siden av å sikre meg karakterene jeg trengte for videre studier.

Anonymkode: 37563...049

AnonymBruker
Skrevet

0 og helt greit med det. Angrer på å bruke penger på russetid. Oppskrytt 

Anonymkode: 0c7b6...9fe

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pulte på kjæresten😇Vi er gift i dag💕

Anonymkode: f8562...17d

• Liker 1
Skrevet

Jeg var russ i 1998, hadde da sex med 1 og det var kjæresten min. Vi er gift i dag. ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med 1 og han dukket opp på 16. mai fest så rakk det akkurat! 😅

Anonymkode: 82eab...f1b

AnonymBruker
Skrevet

0. Var jomfru til jeg var 20 (med vilje) 😊

Anonymkode: f6d37...2f2

AnonymBruker
Skrevet

En, kjæresten min. 

Anonymkode: ab777...a31

Skrevet

Ingen, jeg var jomfru da.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kjæreste, samme jeg har i dag 12 år etter. Bare sex med han. Kan ikke huske at det var så mye mer ligging blant venner på den tida enn noen annen tid.. 

Anonymkode: 3e86f...3bc

AnonymBruker
Skrevet

De fleste her har jo ikke vært russ på over 20 år og det var jo en helt annen affære enn det er idag 😅Idag handler det jo om party og knulling, mens på 90-tallet drev de jo å overnatta i rundkjøringer og trodde de var rebelsk. Hadde foretrukket å være russ i 2022 for å være helt ærlig.

Anonymkode: df547...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...