Gå til innhold

Hvor mange hadde du sex med som russ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvalmende, hvordan den norske kultur og moral har blitt. Det er synd at det er blitt slik det er i dag. Alle knuller rundt med alle, det være seg trekant,firkant,større gruppesex,gangbang, partnerbytte,dogging, flere på en kveld, one night stand osv osv. 

Før hadde man sex med de man var interessert i, forelsket i og ville være sammen med. I dag har man sex med fremmede, bare fordi man har lyst. 

Mange har sine meninger om dette, at dette er helt ok, da vi lever i 2016 men det er også mange som synes dette er forkastelig. Det er en grunn til at moderator støtt og stadig må slette innlegg på grunn av personangrep! Det er vel ikke på grunn av godord. 

Anonymkode: 6e479...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvalmende, hvordan den norske kultur og moral har blitt. Det er synd at det er blitt slik det er i dag. Alle knuller rundt med alle, det være seg trekant,firkant,større gruppesex,gangbang, partnerbytte,dogging, flere på en kveld, one night stand osv osv. 

Før hadde man sex med de man var interessert i, forelsket i og ville være sammen med. I dag har man sex med fremmede, bare fordi man har lyst. 

Mange har sine meninger om dette, at dette er helt ok, da vi lever i 2016 men det er også mange som synes dette er forkastelig. Det er en grunn til at moderator støtt og stadig må slette innlegg på grunn av personangrep! Det er vel ikke på grunn av godord. 

Jeg er litt der, at om man ikke liker denne type oppførsel, så ikke oppsøk tråder på et sexuelt forum OM denne type oppførsel? 

Hvorfor gidde å rakke ned på folk, fordi de lever livene SINE som DE vil? Du får leve ditt som du vil! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste svarer "ingen" eller "kun kjæresten". Hvordan kan du tolke det som "alle knuller rundt med alle"?

Anonymkode: 2a806...bde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk snakker om 2016 som om det er noe opplyst og positivt ved dette årstallet. 

De siste måneders hendelser viser jo med tydelighet at det er alt annet enn tilfelle. 

Vi lever i hedonismens tidsalder, og vi vil bli straffet hardt.

Anonymkode: 47d1b...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.11.2016 den 18.30):

Du tror seriøst at det blir fint for dine barn og barnebarn å høre? Seriøst?

La oss snu tankegangen litt da. Når du selv var barn, hvordan ville du reagert om din mor eller bestemor hadde satt deg på fanget sitt og sagt, nå skal du få høre en historie fra da jeg var ung, da gikk nemlig mamma/bestemor på rundgang hos alle guttene slik at alle kunne ha sex med henne, og det var så deilig. 

Ser du ikke hvordan en slik fortelling, hvor en omsorgsperson som barna så opp til, kan både oppleves traumatisk eller som et sjokk for barnet.

Anonymkode: af7bf...79a

Har du tenkt å fortelle barn og barnebarn om sexlivet ditt? De færreste gjør da det, jeg er lite interessert i høre om sexlivet til mine foreldre/besteforeldre og regner med at mine mulig fremtidige barn/barnebarn er uinteressert i mitt også. Hadde hatt samme tankegang om jeg bare hadde hatt sex med deres far/bestefar også.

Har ikke vært russ. Tok folkehøyskolen et år før alle andre, så feira et år. Hadde sex med 2 medelever og 2 andre det året.

Endret av Inwe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28. november 2016 den 18.00, AnonymBruker skrev:

Så dydig du er da som KUN lå med to random gutter, og var uttømmingsdokke for KUN 4, må si du var lite vill og gal du. 

Hva skjer med dagens unge og søppelverdier, og dette skal man liksom være stolt av. 

Hvorfor angrer du på at du ikke var billigere? Hvilke fremtidig kjæreste er det som ønsker noen som har lagt med flest mulig? Når ble det positivt.

Veldig enig. Jeg selv har kun hatt sex med to personer i et forhold. Nr 2 er jeg lykkelig samboer med i dag. Jeg er veldig glad for at jeg ikke har hatt sex med tilfeldige menn, bare for moro skyld. Da jeg og sambo utvekslet vår seksuelle historie hadde han ligget med langt fler enn meg, og for å være helt ærlig så gjorde det meg veldig usikker, og følte i starten at han kom til å sammenligne meg med tidligere partnere. Mens han er nesten fremdeles sjokkert over at jeg kun hadde hatt sex med 1 mann før han 🙄 

Anonymkode: 233f0...8a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...
Cyndaquil skrev (På 28.11.2016 den 18.28):

Når jeg var russ i 2008 hadde jeg sex med en, og det var min daværede kjæreste. Men om jeg var singel hadde jeg ikke sugd radoms og pult flest mulig. Selv signle veninner pulte ikke rundt på den måten mange beskriver her. De som var "løsest" hadde 2-3 one night stands med medruss.  Kanskje geografiske forskjeller? Eller er det tiden som har forandra seg?

Jeg kommer fra nord norge og der har vi ikke russebusser som er vanlig her nede på østlandet. Helt forskjekket av at noen synes det er kult å ligge på en buss å være tømmestasjon. Jeg er glad i sex, men velger kvalitet og over kvantitet. Heller masse god sex med en person, enn halvhjerta sex med masse halvfremmende.  Jeg har også intrykk av at jenter som ligger rundt ikke er det gutter annser som forholdsmaterale.

Infinity...

Anonymkode: 4bc34...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.12.2016 den 15.17):

"Før hadde man sex med de man var interessert i, forelsket i og ville være sammen med. I dag har man sex med fremmede, bare fordi man har lyst." 

Du har aldri hatt sex med noen. Kun en Incel kunne lage så mye kvalm av en slik tråd.

Anonymkode: 46f35...25f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer egentlig på hvorfor folk svarer på gamle tråder som dette; ser at hvis man blar frem til side 1000 av de 2549 sidene seksualforumet består av, kommer man til august 2016:

https://forum.kvinneguiden.no/forum/17-seksualitet/page/1000/

Så er det slik at man tålmodig blar seg frem, side etter side, og når man kommer til side tusen-og-et-eller-annet og finner en mange år gammel tråd, utbryter man: "Jaaaaaa! Endelig en tråd jeg kan svare på!"

Ikke vet jeg, men man får være glad for at KG ikke ble startet på 1800-tallet; det ville sikkert være noen som fant ut at det var på tide å besvare Olaugs spørsmål fra 1879 om innkjøp av parafin ...

Anonymkode: 6f838...312

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lurer egentlig på hvorfor folk svarer på gamle tråder som dette; ser at hvis man blar frem til side 1000 av de 2549 sidene seksualforumet består av, kommer man til august 2016:

https://forum.kvinneguiden.no/forum/17-seksualitet/page/1000/

Så er det slik at man tålmodig blar seg frem, side etter side, og når man kommer til side tusen-og-et-eller-annet og finner en mange år gammel tråd, utbryter man: "Jaaaaaa! Endelig en tråd jeg kan svare på!"

Ikke vet jeg, men man får være glad for at KG ikke ble startet på 1800-tallet; det ville sikkert være noen som fant ut at det var på tide å besvare Olaugs spørsmål fra 1879 om innkjøp av parafin ...

Anonymkode: 6f838...312

LOL

Anonymkode: 46f35...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Man har nok brukt søkefunksjon/google, hoppet rett inn i tråd og enten ikke sett hvor gammel tråden er eller valgte å blåse liv i den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/28/2016 at 6:11 PM, AnonymBruker said:

For en fiiiiin historie og en gang fortelle sine barn og barnebarn, de blir nok veldig stolt.

Hvorfor skal man fortelle om sitt seksualliv til barnebarna? Kommer du til å gjøre det?

Anonymkode: 9cac0...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/1/2016 at 3:17 PM, AnonymBruker said:

For å si det sånn.. denne oppførselen du ikke liker. Det var slik vi mennesker gjorde opprinnelig og av natur. Denne Disneyforestillingen om sex i misjonærstilling med øyekontakt og masse "følelser" den er noe samfunnet har konstruert i den senere tid. 

At du kaster skitt på sex med fremmede som noe galt er litt merkelig. Sex med nye mennesker man ikke kjenner er jo det beste med sex. 

Anonymkode: df547...d16

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...