Gå til innhold

Hvor mange hadde du sex med som russ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer virkelig på hva slags miljø du befinner deg i når du blir kalt for "jomfrua" når du har hatt tilfeldig sex med to personer og har sugd 3-4 personer i løpet av en måneds tid. Jeg synes det er helt OK å ha et avslappet forhold til tilfeldig sex selv om det ikke er noe jeg bedriver, men ærlig talt. Et slikt kallenavn sett i lys av en slik atferd høres ikke helt riktig ut i mine ører. 

Anonymkode: 863ec...1d5

• Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 og det var kjæresten min. 

• Liker 3
Skrevet

Ingen og savnet det ikke

• Liker 3
Skrevet

To! Hvorav sistemann forble kjæresten min i et par måneder i etterkant. Forholdet dabbet av i takt med rusen, mannen var stokk dum (men akk, så vakker)! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Ser at mobbingen av Fru KG fortsetter. Tipper det handler om misunnelse jeg. Sikkert mange her som er faste i kjedelige forhold med rutinesex og styr med barn og travel hverdag, og ser at hun lever et seksuelt frigjort liv, som mange her bare MÅ rakke nede på. Dere burde skamme dere. Vi lever faktisk i 2016 ikke i 1950.

Anonymkode: 1ddb6...9ff

• Liker 4
Skrevet

En jeg holdt på med og klima med en haha

Skrevet

Jeg var ikke russ. Makan til idioti skal man lete lenge etter.

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, hytteost skrev:

Jeg syns du har et helt forkastelig syn på kvinners seksualitet, da du bare tar det for gitt at kvinnen har sex for mannens nytelse og ikke sin egen. TS angret kanskje fordi hun var i en seksuelt opphisset periode, og lot faktorer som rykte eller selvtillit ødelegge for potensiell nytelse? Trodde man hadde kommet så langt i 2016, at en ikke ble stemplet som billig basert på antall sexpartnere. Kvinner er ikke objekter, de kan ikke kjøpes da de ikke har noen pris. Ergo kan de hverken være billige eller dyre. Og at du mener kvinner som gir oralsex av egen fri vilje er "uttømmingsdokke"r er skremmende.

Jeg syns mange personer, både kvinner og menn, har hatt vel mange seksualpartnere ift min personlige preferanse, men så respekterer jeg at folk har forskjellige behov. Har selv blitt kalt nymfoman av samtlige ekspartnere, men har utrolig sjeldent sex utenfor forhold.

La folk pule hvem de vil, for faen.

Jeg trodde vi haddee kommet lenger i 2016 enn å tro at tilfeldig sex er trygt og greit. Det øker sannsynligheten for kreft (også ved brul

av kondom), det fører sannsynligvis tio flere voldtekter (alle har jo sex så hvorfor ikk meg, hun har sikker ligget rundt i fylla tidligere så hvorfor ikke nå++) og risikoen for å smitte en partner eller være et potensielt bindeledd som gjør at en annen dame får livmorhalskreft.

Anonymkode: 1eb82...3d3

• Liker 6
Skrevet

Ingen. ikke at jeg ikke ville, men var bare for passiv.

Anonymkode: 26ba6...400

Skrevet

Ingen og hadde en fin russefeiring uten

• Liker 1
Skrevet

Ingen.

Men klinte med russepresidenten for ei knute. 

Skrevet

Ingen. Er jomfru enda. Er 36 år.

Anonymkode: ab14c...faf

• Liker 4
Skrevet

I russetiden ble jeg sugd av både gutter og jenter..... Fem gutter og ni jenter drakk melken min i russetiden. Var veldig lett å få seg en blowjob da gitt, var bare å løsne på strikken i joggebuksa og løfte litt på hettegenseren så bulen i buksa syntes og vipps så var det en ivrig munn på plass. 

Anonymkode: fd739...b07

Skrevet

Ingen. Typen dumpa meg bare et par uker før russetiden, så jeg var jomfru =) 

Skrevet

Bare kjæresten min. Men generelt var det lite hooking på skolen min i russetiden. De fleste oppførte seg som ellers, og det var ytterst få som "tok av" seksuelt.

Anonymkode: d332d...b76

• Liker 2
Skrevet

Ingen. Er verken fornøyd med eller angrer på det.. Hvorfor skulle jeg? Fortid er fortid og fyllesex er en relativt ubetydelig del av den.

Anonymkode: 455b6...581

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

I russetiden ble jeg sugd av både gutter og jenter..... Fem gutter og ni jenter drakk melken min i russetiden. Var veldig lett å få seg en blowjob da gitt, var bare å løsne på strikken i joggebuksa og løfte litt på hettegenseren så bulen i buksa syntes og vipps så var det en ivrig munn på plass. 

Anonymkode: fd739...b07

Forkastelig. Slik smitter både herpes og hpv virus som senere kan gi kreft til jenter, livmorhalskreft. Så få den inn i buksa igjen og pass på deg selv. Mange sykdommer smitter oralt!

Anonymkode: 97791...09d

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, aicelain skrev:

Når jeg var russ i 2008 hadde jeg sex med en, og det var min daværede kjæreste. Men om jeg var singel hadde jeg ikke sugd radoms og pult flest mulig. Selv signle veninner pulte ikke rundt på den måten mange beskriver her. De som var "løsest" hadde 2-3 one night stands med medruss.  Kanskje geografiske forskjeller? Eller er det tiden som har forandra seg?

Jeg kommer fra nord norge og der har vi ikke russebusser som er vanlig her nede på østlandet. Helt forskjekket av at noen synes det er kult å ligge på en buss å være tømmestasjon. Jeg er glad i sex, men velger kvalitet og over kvantitet. Heller masse god sex med en person, enn halvhjerta sex med masse halvfremmende.  Jeg har også intrykk av at jenter som ligger rundt ikke er det gutter annser som forholdsmaterale.

Selvsagt er det kult å være tømmestasjon! :P

Tror du ikke jeg fikk noe ut av det? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...