boblevann Skrevet 28. november 2016 #22 Skrevet 28. november 2016 Ingen, og jeg hadde en utrolig gøy og vill russetid masse alkohol, artige fester - bare at jeg dro hjem eller til venninner når festen var omme i stede for hjem til en gutt. 6
Cyndaquil Skrevet 28. november 2016 #23 Skrevet 28. november 2016 Når jeg var russ i 2008 hadde jeg sex med en, og det var min daværede kjæreste. Men om jeg var singel hadde jeg ikke sugd radoms og pult flest mulig. Selv signle veninner pulte ikke rundt på den måten mange beskriver her. De som var "løsest" hadde 2-3 one night stands med medruss. Kanskje geografiske forskjeller? Eller er det tiden som har forandra seg? Jeg kommer fra nord norge og der har vi ikke russebusser som er vanlig her nede på østlandet. Helt forskjekket av at noen synes det er kult å ligge på en buss å være tømmestasjon. Jeg er glad i sex, men velger kvalitet og over kvantitet. Heller masse god sex med en person, enn halvhjerta sex med masse halvfremmende. Jeg har også intrykk av at jenter som ligger rundt ikke er det gutter annser som forholdsmaterale. 9
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #24 Skrevet 28. november 2016 7 minutter siden, FruKG skrev: Kanskje det blir det. Jeg har aldri lagt skjul på at jeg er eller har vært veldig seksuelt aktiv. Du tror seriøst at det blir fint for dine barn og barnebarn å høre? Seriøst? La oss snu tankegangen litt da. Når du selv var barn, hvordan ville du reagert om din mor eller bestemor hadde satt deg på fanget sitt og sagt, nå skal du få høre en historie fra da jeg var ung, da gikk nemlig mamma/bestemor på rundgang hos alle guttene slik at alle kunne ha sex med henne, og det var så deilig. Ser du ikke hvordan en slik fortelling, hvor en omsorgsperson som barna så opp til, kan både oppleves traumatisk eller som et sjokk for barnet. Anonymkode: af7bf...79a 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #25 Skrevet 28. november 2016 Det er nok veldig overdrevet det med at det er så mange som ligger rundt i russetiden. Det er nok de samme som ellers tråler barene i helgene etter russetiden, men i russetiden ser man det kanskje mer på nært hold. Anonymkode: 0beea...163 6
Minitroll Skrevet 28. november 2016 #26 Skrevet 28. november 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tror seriøst at det blir fint for dine barn og barnebarn å høre? Seriøst? La oss snu tankegangen litt da. Når du selv var barn, hvordan ville du reagert om din mor eller bestemor hadde satt deg på fanget sitt og sagt, nå skal du få høre en historie fra da jeg var ung, da gikk nemlig mamma/bestemor på rundgang hos alle guttene slik at alle kunne ha sex med henne, og det var så deilig. Ser du ikke hvordan en slik fortelling, hvor en omsorgsperson som barna så opp til, kan både oppleves traumatisk eller som et sjokk for barnet. Anonymkode: af7bf...79a Nå er det jo ikke ALT barn og barnebarn trenger å vite, så tror du kan slappe av, anonymbruker 79a.. Selv har jeg aldri vært russ, og var ikke så veldig erfaren som 18 åring, men synes det er viktig å være ungdom på godt og vondt mens det ennå er tilgivelig å være dritas og litt laus. 11
Torelli Skrevet 28. november 2016 #27 Skrevet 28. november 2016 1 stk, han var vel ikke kjæresten min men ikke langt unna, ble kjærester senere, og så av og på i 4 år... 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #28 Skrevet 28. november 2016 Ingen. Fornøyd med det ! Anonymkode: 17fe5...1b4 5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #29 Skrevet 28. november 2016 Ingen. Hadde D kjempe gøy med andre å ta russe knuter og festing uten å være en tøs! Anonymkode: 17fe5...1b4 5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #30 Skrevet 28. november 2016 Én, og det var kjæresten min gjennom flere år. Dette med å liksom skulle pule og suge randoms var og er så fjernt for meg at jeg av og til lurer på om jeg er født på feil planet. Anonymkode: cf793...8cf 10
JenniferA Skrevet 28. november 2016 #32 Skrevet 28. november 2016 Ingen. Jeg var jomfru da jeg var russ ;). Og ikke feiret jeg russetiden heller. Men hadde russedrakt 6
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #33 Skrevet 28. november 2016 Bare en. Det var samboeren min Anonymkode: 2a806...bde 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #34 Skrevet 28. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du tror seriøst at det blir fint for dine barn og barnebarn å høre? Seriøst? La oss snu tankegangen litt da. Når du selv var barn, hvordan ville du reagert om din mor eller bestemor hadde satt deg på fanget sitt og sagt, nå skal du få høre en historie fra da jeg var ung, da gikk nemlig mamma/bestemor på rundgang hos alle guttene slik at alle kunne ha sex med henne, og det var så deilig. Ser du ikke hvordan en slik fortelling, hvor en omsorgsperson som barna så opp til, kan både oppleves traumatisk eller som et sjokk for barnet. Anonymkode: af7bf...79a Hvorfor i alle dager skal man fortelle barn og barnebarn om sexlivet sitt? Det var en spesiel tanke gitt. Anonymkode: 2a806...bde 7
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #36 Skrevet 28. november 2016 Ingen. Takk og pris. Er da så glad i meg selv at ingen får bruke meg til tømmestasjon eller smitte meg med livmorhalskreft. Jenter MÅ slutte å tro de MÅ ligge rundt for å bli elsket. Nei nei nei. Du blir ikke elsket fordi du kler av deg og ligger med alt og alle. Skaff dere ryggrad og beskytt dere selv. Livmorhalskreft er utbredt og det smitter via sex. Knip igjen!!! Anonymkode: 97791...09d 7
hytteost Skrevet 28. november 2016 #37 Skrevet 28. november 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så dydig du er da som KUN lå med to random gutter, og var uttømmingsdokke for KUN 4, må si du var lite vill og gal du. Hva skjer med dagens unge og søppelverdier, og dette skal man liksom være stolt av. Hvorfor angrer du på at du ikke var billigere? Hvilke fremtidig kjæreste er det som ønsker noen som har lagt med flest mulig? Når ble det positivt. Anonymkode: af7bf...79a Jeg syns du har et helt forkastelig syn på kvinners seksualitet, da du bare tar det for gitt at kvinnen har sex for mannens nytelse og ikke sin egen. TS angret kanskje fordi hun var i en seksuelt opphisset periode, og lot faktorer som rykte eller selvtillit ødelegge for potensiell nytelse? Trodde man hadde kommet så langt i 2016, at en ikke ble stemplet som billig basert på antall sexpartnere. Kvinner er ikke objekter, de kan ikke kjøpes da de ikke har noen pris. Ergo kan de hverken være billige eller dyre. Og at du mener kvinner som gir oralsex av egen fri vilje er "uttømmingsdokke"r er skremmende. Jeg syns mange personer, både kvinner og menn, har hatt vel mange seksualpartnere ift min personlige preferanse, men så respekterer jeg at folk har forskjellige behov. Har selv blitt kalt nymfoman av samtlige ekspartnere, men har utrolig sjeldent sex utenfor forhold. La folk pule hvem de vil, for faen. Endret 28. november 2016 av hytteost 9
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #38 Skrevet 28. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen. Takk og pris. Er da så glad i meg selv at ingen får bruke meg til tømmestasjon eller smitte meg med livmorhalskreft. Jenter MÅ slutte å tro de MÅ ligge rundt for å bli elsket. Nei nei nei. Du blir ikke elsket fordi du kler av deg og ligger med alt og alle. Skaff dere ryggrad og beskytt dere selv. Livmorhalskreft er utbredt og det smitter via sex. Knip igjen!!! Anonymkode: 97791...09d Hvorfor så stort behov for å kontrollere kvinners sexliv? Anonymkode: 2a806...bde 8
Gjest TrailerEnka Skrevet 28. november 2016 #40 Skrevet 28. november 2016 Ingen, men hadde en knall morsom russetid med mye festing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå