Gå til innhold

Hvor mange hadde du sex med som russ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange gutter hadde dere sex med når dere var russ? Jeg prøvde å være mest mulig "dydig", og det endte opp med at jeg bare ble kalt "jomfrua" av mine venninner :fnise:

I russetiden hadde jeg bare samleie med 2 gutter, men sugde 3 eller 4. Angrer jo nå litt på at jeg ikke var mer vill og gal :)

Anonymkode: 1ddb6...9ff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altfor mange, når jeg tenker tilbake. Men gosj, så moro jeg hadde det. :duskedame:

Anonymkode: 2bd6c...132

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, kunne vært en men han hadde glemt kondom så da droppa vi det. Litt stolt over vi greide å være litt fornuftig til tross for at vi ikke greide å stå oppreist 😂

Anonymkode: b2be7...e51

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe jeg er stolt av den dag i dag, men hadde meg vel med - hvis man regner det i gjennomsnitt/antall -  en gutt per dag i hele mai måned..

Tror ikke det er så mye mer enn hva som er normalt :) I hvert fall ikke i Drammen hehe

Anonymkode: fba27...15f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange gutter hadde dere sex med når dere var russ? Jeg prøvde å være mest mulig "dydig", og det endte opp med at jeg bare ble kalt "jomfrua" av mine venninner :fnise:

I russetiden hadde jeg bare samleie med 2 gutter, men sugde 3 eller 4. Angrer jo nå litt på at jeg ikke var mer vill og gal :)

3 eller 4? prøver du å si at du ikke husker hvor mange :O ?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dydig du er da som KUN lå med to random gutter, og var uttømmingsdokke for KUN 4, må si du var lite vill og gal du. 

Hva skjer med dagens unge og søppelverdier, og dette skal man liksom være stolt av. 

Hvorfor angrer du på at du ikke var billigere? Hvilke fremtidig kjæreste er det som ønsker noen som har lagt med flest mulig? Når ble det positivt.

Anonymkode: af7bf...79a

• Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så dydig du er da som KUN lå med to random gutter, og var uttømmingsdokke for KUN 4, må si du var lite vill og gal du. 

Hva skjer med dagens unge og søppelverdier, og dette skal man liksom være stolt av. 

Hvorfor angrer du på at du ikke var billigere? Hvilke fremtidig kjæreste er det som ønsker noen som har lagt med flest mulig? Når ble det positivt.

Ja huff, sex er fælt as!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke sex med en eneste gutt... :klo: 

Derimot hadde jeg kjæreste og hun var den eneste. Tror allikevel jeg hadde mer sex enn de fleste... :lur: 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ei ganske vill tid selv for meg. Jeg lå ofte bak i en bil/buss/busk og både sugde og ble knulla. Jeg er ikke sikker men jeg hadde sex med minst 60 i løpet av den tida. Jeg ble også utfordra til å svelge sperm fra mange. Jada litt av ei tid.

Endret av FruKG
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, og det var rett for meg. Synes likevel at man ikke kan dømme andre så lenge folk viser ansvar og bruker kondom og vett. 

Anonymkode: 53f27...c1b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det holdt med en for min del :) Kan ikke huske at vi snakket så mye om sånt, på russebilen eller i bussene som var fra skolen jeg gikk på. Generelt var det lite prat om dette mens jeg gikk på videregående, kan ikke sammenlignes med det jeg ser på Skam feks.

Nei, jeg er ikke fra bibelbeltet :fnise:

Endret av canacas
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, FruKG skrev:

Det var ei ganske vill tid selv for meg. Jeg lå ofte bak i en bil/buss/busk og både sugde og ble knulla. Jeg er ikke sikker men jeg hadde sex med minst 60 i løpet av den tida. Jeg ble også utfordra til å svelge sperm fra mange. Jada litt av ei tid.

For en fiiiiin historie og en gang fortelle sine barn og barnebarn, de blir nok veldig stolt.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Fenomenet russ finnes ikke i Statene men siste året på vgs hadde jeg ingen. Var fremdeles jomfru når jeg ble ferdig på universitetet. :ph34r: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en fiiiiin historie og en gang fortelle sine barn og barnebarn, de blir nok veldig stolt.

Kanskje det blir det. Jeg har aldri lagt skjul på at jeg er eller har vært veldig seksuelt aktiv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...