AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Hei! Jeg har en sønn i 10.klasse som har en kvinnelig lærer i 20-årene. Hun er en veldig søt og hyggelig "jente",og sønnen min har blitt veldig forelsket i henne. Han har aldri innrømt dette direkte,men han snakker om denne læreren hver dag. Han overtolker også alt hun gjør. Hvis hun f.eks ikke har snakket så mye med han en dag,tror han at hun misliker han o.l. Jeg har også overhørt gutteprat mellom han og kompiser hvor de har beskrevet drømmedama,og det er som å høre dem beskrive denne læreren. Veldig mye av praten og humøret til sønnen min styres nå av hans tanker om denne læreren. Han virker helt oppslukt. Er det noe jeg som mor kan/bør gjøre med dette,og i så fall hva? Anonymkode: 48a90...fd4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Bare la det gå over av seg selv. Neste år er han på VGS Anonymkode: 84520...b69 25
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Du skal da ikke gjøre noe som helst. Og vær så snill å lukke ørene når guttene prater om chicks, da. Serr! Anonymkode: 54d67...29a 20
Gjest Lakrisbjørn Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Tror de fleste av oss har hatt en sånn en i de tidligere årene. Han kommer seg fint over det av seg selv, og får seg noen erfaringer han kan ta med seg videre. Regner med han blir fryktelig flau om du blander deg inn iallefall, så det ville jeg unngått. Det er vanskelig nok som det er å være tidlig tenåring.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Dette er ganske normalt, og det siste han ønsker er nok av moren sin blander seg inn selvom du mener det godt Anonymkode: 78c5f...717 10
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Veldig vanlig og hyggelig å oppleve i tenårene. Som mor skal du ikke gjøre noe som helst. La han ha den lille forelskelsen. Det kommer ikke til å lede til noe uansett. Anonymkode: 7e149...5d4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 Han går i 10., hormoner og følelser er på spreng. Husker jeg selv var forelska i hvem som helst på den tida sjæl. Snart blir han forelska i noen andre. Læreren er sikkert veldig hyggelig, omtenksom og flink og viser at hun bryr seg om sønnen din. Da kan det være fort gjort å bli litt betatt, spesielt om hun er pen også. På den positive siden vil nok sønnen din forsøke å gjøre det godt i hennes timer Og om denne læreren tilfeldigvis får vite at en elev er betatt av henne så er hun bare nødt til å ta det på en profesjonell måte og ikke gjøre noe ut av det. Det vil hun nok gjøre også. Anonymkode: 6d3aa...6a0 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #8 Skrevet 29. november 2016 Kan det være meg det snakkes om hihi. Pleier hun å bruke korte skjørt med lyse topper til ?slank og freidig ? Begynner navnet på H ? Anonymkode: b6f39...c4b
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #9 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan det være meg det snakkes om hihi. Pleier hun å bruke korte skjørt med lyse topper til ?slank og freidig ? Begynner navnet på H ? Anonymkode: b6f39...c4b En lærer som bruker mellomrom før tegnsetting? TS: Hvorfor i h..... skulle du gjøre noe som helst? Anonymkode: 3d5d7...b1e 12
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #10 Skrevet 29. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan det være meg det snakkes om hihi. Pleier hun å bruke korte skjørt med lyse topper til ?slank og freidig ? Begynner navnet på H ? Anonymkode: b6f39...c4b Hvis du ser på ungdomsskolen som en anledning til å vise deg frem og få oppmerksomhet er det noe veldig galt med deg. Anonymkode: fb2c4...c7d 12
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #11 Skrevet 29. november 2016 Mye hormoner som herjer på den tiden. Selv var jeg hodestups forelsket i ene læreren min, visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når jeg møtte han i gangen. Det går over, ikke bland deg hvertfall det gjør nok bare vondt værre å han vil bli så flau! Anonymkode: db337...5b2
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. november 2016 #12 Skrevet 29. november 2016 Du trenger ikke gjøre noe som helst, det er helt normalt og vil gå over av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #13 Skrevet 29. november 2016 Som 10. klassing var jeg selv forelska i læreren 🙈 og jeg er jente 😂 ta det med ro, det går over 😂 Anonymkode: d1f9c...7dc
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #14 Skrevet 29. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det være meg det snakkes om hihi. Pleier hun å bruke korte skjørt med lyse topper til ?slank og freidig ? Begynner navnet på H ? Anonymkode: b6f39...c4b Du høres ikke ut som noen lærer jeg ville hatt til sønnen min. Læreren hans er riktig nok slank og pen/søt,men hun går anstendig kledd i jeans og genser. Og navnet begynner ikke på H. Ts Anonymkode: 48a90...fd4 4
Gjest Elseby13 Skrevet 29. november 2016 #15 Skrevet 29. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det være meg det snakkes om hihi. Pleier hun å bruke korte skjørt med lyse topper til ?slank og freidig ? Begynner navnet på H ? Anonymkode: b6f39...c4b Unnskyld meg, men du har ingenting å gjøre som lærer.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #16 Skrevet 29. november 2016 Takk for svar,skjønner da at jeg ikke skal bry meg så borti dette,men jeg har et oppfølgingsspørsmål: Guttungen har også minst et par bilder av denne læreren lagret på mobilen sin. Det har jeg sett på avstand når sønnen min ikke skjønte at jeg så det. Det er snakk om profilbilder på Facebook(sjekket profilen hennes senere),som er helt vanlige bilder som er offentlige for alle som har Facebook. Bør han få lov til å ha disse bildene,eller er det litt voldsomt å ha de lagret på egen mobil? Ts Anonymkode: 48a90...fd4
Gjest lizard queen Skrevet 29. november 2016 #17 Skrevet 29. november 2016 Vis han denne tråden du, så går det nok over rimelig kjapt
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #18 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, lizard queen skrev: Vis han denne tråden du, så går det nok over rimelig kjapt Det strider vel imot alle andre råd jeg har fått her... Anonymkode: 48a90...fd4 1
belle62 Skrevet 29. november 2016 #19 Skrevet 29. november 2016 er nok som flere sier her, best å ikke blande seg.. dette vil nok går over med tid, i den alderen er det nok ikke helt uvanlig.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #20 Skrevet 29. november 2016 Ang bildene, så lenge det er offentlige bilder så er det vel greit. Hvis du oppdager bilder han tar i skjul, så bør det heller ringenoen bjeller. Bare han ikke blir opphengt, og det går over når han slutter på ungdomsskolen. Han har sikkert mange fantasier om dagen (og kvelden), helt ufarlig det. Hold gjerne ørene og øyne litt åpne Anonymkode: 31a09...1ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå