Gå til innhold

Norske kvinner som gifter seg med muslimer - Det politiske islam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står i Koranen at muslimske menn og kvinner ikke kan gifte seg med personer som tror på andre guder enn guden i jødedommen, kristendommen og islam. Det står direkte at muslimske menn har lov å gifte seg med kristne og jødiske kvinner (noter at de skal være praktiserende for å være definert som dette), men at disse skal være ærbare (ikke ha sex utenfor ekteskapet osv.). Det står derimot ikke eksplisitt at muslimske kvinner ikke skal kunne gifte seg med personer av boken. Alle er selvsagt nektet å konvertere.

I følge den islamske tradisjon kan ikke muslimske kvinner gifte seg med ikke-muslimske menn. At dette ikke er lov, står ikke i Koranen, men er basert på det politiske islam. Det vil si at det er en taktikk. Tanken er at dersom muslimske menn gifter seg med kristne eller jødiske kvinner, kan disse få disse til å konvertere og at barna deres blir muslimer (noe som naturlig nok ikke stemmer i Norge). Videre ønsker en å ta i fra mennene i landet de kommer til, kvinnene. I islam er det lov med polygami også, noe som videre sementerer dette. Dersom en ikke-muslimsk mann skal gifte seg med en muslimsk  kvinne, vil de tvinge mannen til å konvertere. Selv om mannen aksepterer at barna skal bli brakt opp som muslimer.

Så når norske kvinner blir i lag med muslimske menn går de rett på fellen lagt av politiske islam, ikke islam i seg selv. Det blir negativt for deres eget folk og stamme.

Anonymkode: ba6e5...1af

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, EvaLena skrev:

Who cares?

Det er ekstremt negativt for ditt folk og samfunn.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ekstremt negativt for ditt folk og samfunn.

Nå er jeg av den mening at de ikke skal "blande" seg da. Kristne får finne kristne og sånn får det være i andre religioner.

Da blir det ikke så mye tull som det fort kan oppstå i blandingsekteskap. Folk får gjøre som de vil, jeg sa bare hva jeg mener.

Skrevet

"....deres eget folk og stamme". Er det nordmenn du tenker på?

Anonymkode: faa35...ea9

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"....deres eget folk og stamme". Er det nordmenn du tenker på?

Anonymkode: faa35...ea9

Ja.

Skrevet

Gå og studer din egen navlelo fremfor å fremelske grenser mellom folk. Det vil tilslutt ikke finnes noe som heter kristne eller muslimer eller whatever. Heldigvis. Det vil heller ikke være noe oss mot dem. En dag vil vi le av alle disse tåpelige grensene og idiotene som støtter dette gamle råtne systemet.

Vil ha meg frabedt at norske idioter (og muslimske forøvrig) betrakter meg som et kjøttstykke, eiendom og avlsmaskin. 

Anonymkode: 317f6...8fe

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gå og studer din egen navlelo fremfor å fremelske grenser mellom folk. Det vil tilslutt ikke finnes noe som heter kristne eller muslimer eller whatever. Heldigvis. Det vil heller ikke være noe oss mot dem. En dag vil vi le av alle disse tåpelige grensene og idiotene som støtter dette gamle råtne systemet.

Vil ha meg frabedt at norske idioter (og muslimske forøvrig) betrakter meg som et kjøttstykke, eiendom og avlsmaskin. 

Anonymkode: 317f6...8fe

Så naiv du er. Det er en skam.

Skrevet

Er der særlig utbredt i europeiske land da? Det jeg kunne finne er at i Storbritannia har de prøvd i en stund nå å "kvitte seg" med afrikanere ved at dem blir absorbert inn i den hvite befolkningen. For denne raten er voldsomt høy der borte. 

"Nearly 30% of married black Caribbean men married outside their ethnic group, usually to white women. This rose to 47% among those describing their ethnic group as other black - largely black people born in Britain. "

Mens for indere for eksempel står det at raten er bare 6% . 

https://www.theguardian.com/society/2005/mar/22/britishidentityandsociety.raceintheuk

Anonymkode: d410e...40a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er der særlig utbredt i europeiske land da? Det jeg kunne finne er at i Storbritannia har de prøvd i en stund nå å "kvitte seg" med afrikanere ved at dem blir absorbert inn i den hvite befolkningen. For denne raten er voldsomt høy der borte. 

"Nearly 30% of married black Caribbean men married outside their ethnic group, usually to white women. This rose to 47% among those describing their ethnic group as other black - largely black people born in Britain. "

Mens for indere for eksempel står det at raten er bare 6% . 

https://www.theguardian.com/society/2005/mar/22/britishidentityandsociety.raceintheuk

Har ikke skrevet at det er vanlig heller. Om du leser statistikken helt nederst i artikkelen, står det at 1% av "hvite" kvinner og menn giftet seg med noen av en annen gruppe.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke skrevet at det er vanlig heller. Om du leser statistikken helt nederst i artikkelen, står det at 1% av "hvite" kvinner og menn giftet seg med noen av en annen gruppe.

Det må sees i sammenheng av befolkningen. I Storbritannia er hvite over 80% av befolkningen. Mens disse andre gruppene er 3% og andre små tall hver av befolkningen. Derfor kreves det kun en liten prosent av den britiske/hvite befolkningen til å blande seg for at de andre gruppene blir absorbert. Dog det virker å være kun en stor porsjon av den afrikanske befolkningen i Storbritannia som faktisk blir blandet. Som du sikkert leste var det veldig lav rate for pakistanere, bangladeshi osv.  Og for arabiske muslimer var det vanskelig å finne tall, men den er sikkert rundt det samme som pakistanere (siden begge er muslimer).

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kombinasjonen av evolusjon og velferdsstat vil sørge for at religiøse fortrenger ateister. De som er disponert for sterke religiøse følelser får mange barn, mens moderne ateister veldig sjelden får mer enn to. Man trenger ikke være særlig god i matte for å skjønne hva resultatet blir over tid.

Anonymkode: d9e22...405

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...