Anonym2467 Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Jeg er nå 27 år og har vært sammen med min kjære i over 10 år. Jeg heller veldig mot å ikke få barn, mens han har litt lyst på. Jeg har aldri vært noe særlig glad i barn og trives som barnløs med den friheten vi har. Men jeg er redd jeg skal angre når jeg blir eldre og kanskje er for gammel til å få barn.. Hva er deres tanker om dette? Flere som føler det samme som meg?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Du har enda mange år igjen på å "angre", ta deg tid til å tenke over det. Ikke stress enda. Jeg er 32 og heller fortsatt mot å ikke få barn. Men imotsetning til deg, så er jeg ikke redd for å angre. Anonymkode: 8e2d6...907
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Jeg er 27 og heller selv mot ikke å få barn. Det er mange som sier til meg at jeg må tenke på aldersdommen og ensomhet og hvem skal ta være på meg og alt det der, men jeg mener man ikke kan få barn bare for å være sikker på å ha hjelp når man bilr gammel. Jeg er selvfølgelig redd for å angre, men jeg kan ikke ta utgangspunkt i noe annet enn det jeg føler i dag og hvordan jeg kjenner meg selv. Per dags dato er da riktig valg å la være å få barn. Anonymkode: e4c89...e74
Tvist Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 32, skal ikke få barn. Er ikke redd for å angre. Tenker også at det er bedre å angre på at man ikke fikk, enn å angre på at man fikk barn. 2
Calypso Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Jeg har visst fra da jeg var i midten av tenårene (er 29 nå) at jeg ikke skal ha barn, et valg jeg føler meg veldig komfortabel med så jeg er derfor ikke redd for å angre.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Jeg bestemte meg ikke før jeg var 35. Du har fortsatt tid. Anonymkode: 9d630...e57
noragrets Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Jeg er 22 og har visst i sikkert 10 år at jeg ikke vil ha egne barn. Jeg kan oppdra barn, jeg kan adoptere, men jeg vil aldri være gravid. Jeg bare orker ikke tanken på å ha noe levende inni meg. Det virker så sykt freaky.
Anonym2467 Skrevet 29. november 2016 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2016 Godt å høre at det er flere som tenker som meg og ikke vil ha barn. Jeg føler også man blir veldig dømt av å ha tatt det valget? Vet at man ikke kan basere livet sitt rundt andre sine meninger men føler likevel litt på det.. Jeg ser mye mer positive ting ved å ikke få barn enn å få barn, men det er som mange av dere sier at jeg har mange år på meg ☺️ Er bare alle rundt meg som maser om når vi skal få barn siden vi har vært sammen så lenge osv osv 🙄
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #9 Skrevet 29. november 2016 4 timer siden, Anonym2467 skrev: Godt å høre at det er flere som tenker som meg og ikke vil ha barn. Jeg føler også man blir veldig dømt av å ha tatt det valget? Vet at man ikke kan basere livet sitt rundt andre sine meninger men føler likevel litt på det.. Jeg ser mye mer positive ting ved å ikke få barn enn å få barn, men det er som mange av dere sier at jeg har mange år på meg ☺️ Er bare alle rundt meg som maser om når vi skal få barn siden vi har vært sammen så lenge osv osv 🙄 Har lite å si hva andre ønsker. Om DE ønsker barn, får de få sine egne. Ikke bekymre deg for deres ønsker for ditt liv, for dette livet er ditt, og kun ditt. Gjør det DU ønsker. Anonymkode: 8e2d6...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå