Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Startet i ny jobb første november. Dette er en butikkjobb der butikken hadde sin første åpningsdag 4. November, så er et relativt nytt firma. Har to sjefer som er forlovet og som har startet denne butikken sammen, de har ansatt to andre jenter og meg. Har nå blitt invitert på et julebord av sjefene via et Facebook arrangement der sjefene mine har invitert ca 50 stykker, de fleste er private venner av de. Ser at julebordet blir arrangert på en relativt dyr restaurant i Oslo, og at det ikke er oppgitt noe informasjon om at man skal dekke dette selv eller om firmaet gjør det.. Noen som har noe peiling på hva som er normal norm når det kommer til arrangering av julebord i 2016? Om det er vanlig at firmaet dekker alt, noe eller ingenting? 

Syns det ville vært litt rart å dekke julebord for 50 stykker, så tenkte kanskje at de bare dekket for oss som jobber i firmaet, men samtidig har alle fått samme invite på Facebook så har mine tvil.. Resturanten det er snakk om heter Nodee sky, og skal visstnok bare ha retter for over 1000kr :/ 

Tenker at det beste vil være å spørre sjefene direkte, ville bare høre litt hva andre tenker og tror.. :)

Endret av Karelihhh
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de ikke har oppgitt noe annet i innbydelsen spanderer de utenom reising til og fra og eventuell overnatting om du finner på det. At man inviterer for så å overraske med at man må betale selv ville vært rimelig uhørt :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, pautina skrev:

Hvis de ikke har oppgitt noe annet i innbydelsen spanderer de utenom reising til og fra og eventuell overnatting om du finner på det. At man inviterer for så å overraske med at man må betale selv ville vært rimelig uhørt :)

Ville ikke tatt noen sjanser, så jeg ville spurt. To ledere som er forlovet og eier sammen høres ikke ut som den aller mest seriøse bedriften, så her ville jeg ikke antatt noe som helst uten å spørre først. 

Anonymkode: 5baec...d2b

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke tatt noen sjanser, så jeg ville spurt. To ledere som er forlovet og eier sammen høres ikke ut som den aller mest seriøse bedriften, så her ville jeg ikke antatt noe som helst uten å spørre først. 

Anonymkode: 5baec...d2b

Dette.. pluss at litt spesielt å invitere venner med på julebord med ansatte... 

Anonymkode: 7223e...65b

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville spurt om det er av egen lomme eller ikke. Dritkjipt å anta at det er gratis for så å bli trekt i lønn, evt spleising ved bordet etter middagen.

I firmaet mitt får vi noe spandert, resten må vi betale selv.

Skrevet

TS her,

takk for at dere tok dere tid til å svare 😊 Spurte i dag og fikk beskjed om at det mest sannsynlig ikke ble noe julebord og at hvis det ble noe så skulle det flyttes. De skulle komme med mer info når de visste så får bare vente å se.. de nevnte også at de kanskje ble to julebord.. synes det virker veldig useriøst :vetikke:  På spørsmål om man måtte dekke det selv var svaret at de selv ikke visste siden det ikke var avklart om det ble noe av.. 

Får bare smøre meg med litt tålmodighet og vente på at de får bestemt seg :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...