AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Jeg skal snart hente pakke fra Kondomeriet neste gang jeg er i post i butikk og jeg gruer meg. Problemet er bare at når personen som står bak kassen skal finne frem pakken så står det vel på datamaskinen hvem som er avsender. Så det betyr jo at personen bak kasser vet at jeg har handlet fra Kondomeriet. Synes det er litt flaut å tenke på. Det jeg lurer på er om det er vanlig med sexleketøy. Eier du et? Var det flaut å kjøpe det? Anonymkode: 54e5a...8f1
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Ja, eier flere. Handlet dem i butikk og på nett. Pakken som kommer i posten har ikke slik avsender btw.
Det kan du lure på Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal snart hente pakke fra Kondomeriet neste gang jeg er i post i butikk og jeg gruer meg. Problemet er bare at når personen som står bak kassen skal finne frem pakken så står det vel på datamaskinen hvem som er avsender. Så det betyr jo at personen bak kasser vet at jeg har handlet fra Kondomeriet. Synes det er litt flaut å tenke på. Det jeg lurer på er om det er vanlig med sexleketøy. Eier du et? Var det flaut å kjøpe det? Anonymkode: 54e5a...8f1 Det er helt vanlig, og det er jo snart også jul så kanskje personen bak kassa tenker at det er noen morsomme julegaver
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 6 minutter siden, canacas skrev: Ja, eier flere. Handlet dem i butikk og på nett. Pakken som kommer i posten har ikke slik avsender btw. Jo men de på posten ser jo hvor pakken kommer fra ikke sant? Det står her: På 19.7.2011 den 18.50, MalloryK skrev: Det står ikke kondomeriet på pakken, der bruker de et alias. Men når de skal utlevere pakken til deg vil det stå Kondomeriet på skjermen (det har flere postansatte bekreftet). På hentelappen står det fiktive firmanavnet Anonymkode: 54e5a...8f1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Jeg har flere leketøy, det har mannen min og. Synes ikke det er flaut å handle. Har ingen problemer med å gå inn på butikker og spørre om råd fra de som jobber der osv. Tro meg, de har sett/hørt det meste, og er veldig imøtekommende og åpne folk Jeg foretrekker faktisk å handle slikt på butikkene, for da får jeg råd med på kjøpet pakker som du får fra nett er som regel diskret pakket. Kondomeriet er jo også en av de mer "stuerene" butikkene, og de har jo blant annet et utrolig bra utvalg av massasjeoljer, så er ikke bare kinky greier man kan kjøpe der Anonymkode: 2fa90...1fe 1
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo men de på posten ser jo hvor pakken kommer fra ikke sant? Det står her: Anonymkode: 54e5a...8f1 Du oppgir et hentenummer, damen eller mannen bak skranken noterer nummeret og henter pakken. De går ikke inn på skjermen i tillegg for å se hvem som har sendt deg pakken. Men er det virkelig så flaut? Tror dere at de postansatte prater om det i lunsjen og ler av det? En gang i tiden jobbet jeg i dagligvare, satt litt i kassa og sånt, og solgte kondomer. Det var ikke noe jeg tenkte over engang. Er dette altså verre, enn å feks kjøpe kondomer?
annebanane Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Synest ikke det er litt flaut en gang å kjøpe slikt verken på nett eller i butikk. Sex er helt naturlig De fleste enser ikke hva du har kjøpt en gang fordi de er så opptatt med å ekspidere andre etterpå. Køen til posten pleier jo være lang nok. 1
Gjest lipgloss Skrevet 28. november 2016 #8 Skrevet 28. november 2016 Ja jeg har flere leketøy faktisk 4 stykk,bryr meg ikke i det heletatt hverken å kjøpe eller hente i posten.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 28. november 2016 #9 Skrevet 28. november 2016 Det har jeg. Ikke flaut å kjøpe i butikk eller hente på posten. Det er ganske vanlig å eie sexleketøy i dag.
Batgirl Skrevet 28. november 2016 #10 Skrevet 28. november 2016 Jeg eier ikke et, jeg eier en hel haug. Handler mest på nett da det gjerne er billigst, men har handlet en del i butikk og. De som jobber på Kondomeriet o.l. er veldig profesjonelle og det finnes ikke flaut å gå inn der. De er også veldig hjelpsomme hvis du ikke helt vet hva du leter etter 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #11 Skrevet 28. november 2016 32 minutter siden, Batgirl skrev: Jeg eier ikke et, jeg eier en hel haug. Handler mest på nett da det gjerne er billigst, men har handlet en del i butikk og. De som jobber på Kondomeriet o.l. er veldig profesjonelle og det finnes ikke flaut å gå inn der. De er også veldig hjelpsomme hvis du ikke helt vet hva du leter etter Jeg har en strap-on Anonymkode: e8c0a...8bf
SlemUlv Skrevet 28. november 2016 #12 Skrevet 28. november 2016 Jeg har masse leker, kjøpt både i butikk og på nett. Fått levert på døra, og hentet på posten. ikke noe problem noen av delen, og masse glede etterpå! :D
Batgirl Skrevet 28. november 2016 #13 Skrevet 28. november 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en strap-on Anonymkode: e8c0a...8bf So have I 😏 1
Ananas. Skrevet 28. november 2016 #14 Skrevet 28. november 2016 Nå er det riktignok et år siden jeg leverte ut pakker sist, men da stod det ikke kondomeriet som avsender på skjermen, eller på pakken, men et helt anonymt firma. Er riktignok mange av dem som leverer ut som vet hva som skjuler seg bak firmanavnet. Jeg tenker at det ikke spiller noen rolle, selv om de vet hvor pakken kommer fra så aner de jo ikke hva som er oppi. Med mindre pakken hadde vært enormt stor så hadde i alle fall ikke jeg leet et øyenbryn av det da jeg jobbet der.
Gjest Sonic Skrevet 28. november 2016 #15 Skrevet 28. november 2016 Har 3, kjøpt i butikk og på nett. Ingen problem Sikkerhetskontroll derimot
FruKG Skrevet 28. november 2016 #17 Skrevet 28. november 2016 Jeg eier flere. Hvorfor skulle det være flaut? 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #18 Skrevet 28. november 2016 Nei liker bare ekte varer Anonymkode: 748f2...254
Gjest canacas Skrevet 28. november 2016 #19 Skrevet 28. november 2016 23 minutter siden, Sonic skrev: Har 3, kjøpt i butikk og på nett. Ingen problem Sikkerhetskontroll derimot Jeg har også kjøpt i utlandet en gang, hadde med meg to stk leketøy i bagasjen og ikke i håndbagasjen
Gjest Sonic Skrevet 28. november 2016 #20 Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Jeg har også kjøpt i utlandet en gang, hadde med meg to stk leketøy i bagasjen og ikke i håndbagasjen Hadde kun håndbagasje
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå