Salka Skrevet 28. november 2016 #1 Del Skrevet 28. november 2016 Inspirert av tråden om hvorfor det er så mye gamle damer på kg lurer jeg på hva som er gamlisgodis for deg! PS: dette er ment som en humoristisk tråd, så ingen grunn til å bli sur eller fornærmet om ditt favorittgodis nevnes. Dessuten er gæmlisgodis DIGG! Her er mine: Kamferdrops Kongen av Danmark Lohengrin Mandelstang Mokkabønner Kremtopper Cognackuler Twist Sfinx Kong Haakon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 28. november 2016 #2 Del Skrevet 28. november 2016 Bridgeblanding. Grøss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 28. november 2016 #3 Del Skrevet 28. november 2016 Ifølge nevnte tråd er jeg med min framskredne alder godt plassert i antikvitetenes rekker her på KG, og kan således stille meg bak alt det som er nevnt hittil. Ellers: - Nero - Mokkatrøffel - Fylte drops (vet ikke om de er å finne lenger) - Lakrisbåter Men godt alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 28. november 2016 #4 Del Skrevet 28. november 2016 (endret) Troika Hobby Fruktnøtt Opera mints Gelétopper Endret 28. november 2016 av toothfairy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #5 Del Skrevet 28. november 2016 Alt som er nevnt, pluss: Appelsin sjokolade, Anonymkode: 9c676...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #6 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg må protestere på Hobby. Det er barnesjokolade. Anonymkode: 20175...b7f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 28. november 2016 #7 Del Skrevet 28. november 2016 5 timer siden, Salka skrev: Inspirert av tråden om hvorfor det er så mye gamle damer på kg lurer jeg på hva som er gamlisgodis for deg! PS: dette er ment som en humoristisk tråd, så ingen grunn til å bli sur eller fornærmet om ditt favorittgodis nevnes. Dessuten er gæmlisgodis DIGG! Her er mine: Kamferdrops Kongen av Danmark Lohengrin Mandelstang Mokkabønner Kremtopper Cognackuler Twist Sfinx Kong Haakon 3 timer siden, Supersol skrev: Bridgeblanding. Grøss. 19 minutter siden, Emera skrev: Ifølge nevnte tråd er jeg med min framskredne alder godt plassert i antikvitetenes rekker her på KG, og kan således stille meg bak alt det som er nevnt hittil. Ellers: - Nero - Mokkatrøffel - Fylte drops (vet ikke om de er å finne lenger) - Lakrisbåter Men godt alt sammen! 10 minutter siden, toothfairy skrev: Troika Hobby Fruktnøtt Opera mints Pluss Firkløver og Basset engelsk lakriskonfekt og ikke å forglemme Nidar Krembanan (nam!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #8 Del Skrevet 28. november 2016 Mokkabønner for the win! og lakrispiper. Anonymkode: b3c88...6e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. november 2016 #9 Del Skrevet 28. november 2016 (endret) Lakriskonfekt og det andre som er nevnt Endret 28. november 2016 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 28. november 2016 #10 Del Skrevet 28. november 2016 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt som er nevnt, pluss: Appelsinsjokolade, Anonymkode: 9c676...db2 hvordan i huleste kan appelsinsjokolade være gamlisgodt!?! Endret 28. november 2016 av Agathe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #11 Del Skrevet 28. november 2016 Twist. Anonymkode: 1c6ff...21b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #12 Del Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, Agathe skrev: hvordan i huleste kan appelsinsjokolade være gamlisgodt!?! Vet bare om folk over 70 som liker det Anonymkode: 9c676...db2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attami Skrevet 28. november 2016 #13 Del Skrevet 28. november 2016 Punsjknapper.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 28. november 2016 #14 Del Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet bare om folk over 70 som liker det Anonymkode: 9c676...db2 Jeg vet folk er delt i synet på appelsinsjokolade Men føler det er mer ett spørsmål om god smak vs dårlig smak enn det er et spørsmål om alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 28. november 2016 #15 Del Skrevet 28. november 2016 Oj! Jeg glemte luksuskonfekten i gamliskategorien: Anthon Berg - Blomme i madeira (altså plomme i madeira) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 28. november 2016 #16 Del Skrevet 28. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Alt som er nevnt, pluss: Appelsin sjokolade, Anonymkode: 9c676...db2 Appelsinsjokolade er himmelsk godt! Det er IKKE gamlisgodis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #17 Del Skrevet 28. november 2016 Mozartkuler? Anonymkode: d0ebc...6d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 28. november 2016 #18 Del Skrevet 28. november 2016 2 timer siden, toothfairy skrev: Troika Hobby Fruktnøtt Opera mints Gelétopper Geletopper kvalifiserer ikke til benevnelsen godis. Ikke gamlisgodis engang. Geletopper er kakepynt. Det duger egentlig ikke til kakepynt heller. Fysj! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #19 Del Skrevet 28. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mozartkuler? Anonymkode: d0ebc...6d1 Ps Kanskje en fin gave til både unge og eldre? https://www.sparkjop.no/Varemerker/Victor-Schmidt/Mozartkuler-297g/p/914914_oneSize Anonymkode: d0ebc...6d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #20 Del Skrevet 28. november 2016 Lakrisbåter? Anonymkode: d0ebc...6d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå