AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Vurderer å kjøpe denne mobilen, som arbeidstelefon. Holder den det den lover? Er den verdt 319 kr i måneden, og er den like god og fungerende etter to år? Snakk om abonnement med Telenor, som jeg forøvrig "hater", men Telia tilbyr ikke denne telefonen (eller tilsvarende telefon) i abonnementet sitt. Kan kjøpe en billig Cat, men den fikk svært dårlig omtale.. Anonymkode: 54e31...31f
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 De jeg kjenner som har den er veldig fornøyde. Det er folk som har behov for en telefon som tåler en trøkk. Anonymkode: 7e3b0...741
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De jeg kjenner som har den er veldig fornøyde. Det er folk som har behov for en telefon som tåler en trøkk. Anonymkode: 7e3b0...741 ok Heller mot å bestille den, da.. fikk nesten lyst på den selv pga varmekameraet (Er mannen min som skal ha den). Han er litt sånn "samme f", så her står jeg på bar bakke og må velge for ham. Mannfolk! Men godt å høre at du kjenner noen som er fornøyde! Anonymkode: 54e31...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå