AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Jeg er en av de som aldri har fått det til å funke med menn. Har opplevd flere ganger å date noen i 4-5 uker og tro at alt er fint, hvor de plutselig sender en melding om at de ikke vil fortsette. Mangel på kjemi, ingen gnist, ingen følelser, er forklaringene. Nå har jeg nok en gang begynt å treffe en fyr hvor alt tilsynelatende går veldig bra. Vi har sett hverandre 4 ganger på to uker, på tross av litt sykdom og en del jobbing. Vi har skrevet meldinger nesten hver dag i disse to ukene, hvor han har tatt litt mer initativ enn meg. I går var han hjemme hos meg og nok en gang var ting veldig koselig. Men jeg merket at usikkerheten min begynte å komme krypende i går. Vi snakker så lett og fint sammen og vi virker ganske like, men jeg har vært litt bekymret for at vi ikke er så godt kjent enda. Nå syns ikke jeg 4 møter er nok til å egentlig kjenne hverandre spesielt godt, men jeg er redd menn ikke blir ordentlig interessert i meg fordi vi ikke blir så godt kjent. Vi kan lett begynne å snakke om alt mulig annet enn oss selv, som politikk og musikk, og selv om det er veldig hyggelig er jeg redd det ødelegger for fremdriften vår. Det virker jo som om det er et mønster at mennene jeg dater ikke klarer å bli investert i meg følelsesmessig. Med han her føler jeg absolutt at kjemien er god, vi ler masse og har alltid noe å snakke om, men likevel er jeg redd for at vi skal stagnere. Hvis noen lurer så har vi ikke hatt sex enda. I går var første hjemmedate og det ble en del klining, men det gikk ikke videre, helt naturlig fordi det hadde blitt så sent at han måtte dra (vi bor et stykke unna hverandre, og han har lang vei til jobb). Anonymkode: a8577...a5d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Det er synd hvis usikkerheten din skal få ødelegge for noe fint. Jeg har det litt selv også: den første daten minner om et jobbintervju, hvor det meste er saklig meningsutveksling, hva man har bedrevet sålangt i livet, samt hvilke interesser man har. Men der merker man jo allerede om det er en viss kjemi og tiltrekning eller ikke. Men når det gjelder fremdrift og det å vise en viss interesse, er jeg ubønnhørlig: Merker jeg ingen videre interesse fra mannens side, derimot manglende initiativ fra han, noe som selvsagt lett kan skyldes hans egen usikkerhet og fare for å evt brenne seg, er det ikke liv laga. Jeg har funnet at jeg kun har interesse i menn som har en viss andel selvtillit og våger å vise meg det. Jeg er litt sånn selv. Budskapet mitt er: vær trygg i deg selv! Det er som regel alltid det mest attraktive. Anonymkode: 7518c...43d
Gjest RealWildOne Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en av de som aldri har fått det til å funke med menn. Har opplevd flere ganger å date noen i 4-5 uker og tro at alt er fint, hvor de plutselig sender en melding om at de ikke vil fortsette. Mangel på kjemi, ingen gnist, ingen følelser, er forklaringene. Nå har jeg nok en gang begynt å treffe en fyr hvor alt tilsynelatende går veldig bra. Vi har sett hverandre 4 ganger på to uker, på tross av litt sykdom og en del jobbing. Vi har skrevet meldinger nesten hver dag i disse to ukene, hvor han har tatt litt mer initativ enn meg. I går var han hjemme hos meg og nok en gang var ting veldig koselig. Men jeg merket at usikkerheten min begynte å komme krypende i går. Vi snakker så lett og fint sammen og vi virker ganske like, men jeg har vært litt bekymret for at vi ikke er så godt kjent enda. Nå syns ikke jeg 4 møter er nok til å egentlig kjenne hverandre spesielt godt, men jeg er redd menn ikke blir ordentlig interessert i meg fordi vi ikke blir så godt kjent. Vi kan lett begynne å snakke om alt mulig annet enn oss selv, som politikk og musikk, og selv om det er veldig hyggelig er jeg redd det ødelegger for fremdriften vår. Det virker jo som om det er et mønster at mennene jeg dater ikke klarer å bli investert i meg følelsesmessig. Med han her føler jeg absolutt at kjemien er god, vi ler masse og har alltid noe å snakke om, men likevel er jeg redd for at vi skal stagnere. Hvis noen lurer så har vi ikke hatt sex enda. I går var første hjemmedate og det ble en del klining, men det gikk ikke videre, helt naturlig fordi det hadde blitt så sent at han måtte dra (vi bor et stykke unna hverandre, og han har lang vei til jobb). Anonymkode: a8577...a5d Positivt vil jeg si, at samtalene dreier seg bort fra det som har med forhold og sex å gjøre, til annet i livet. Jeg finner sex å være et spennende tema med jenter, for all del, men ikke det jeg sjarmeres mest av. Jeg sjarmeres mest av at jenta er inkluderende og lar meg få ta del i den hun er.
JenniferA Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Jeg kjenner meg igjen. Dersom man har negative opplevelser innen kjærligheten med seg så føler man seg usikker. Veldig lett for. Og har sluttet å tro og forvente noe som helst for da blir jeg ikke så skuffet. Men det holder meg allikevel tilbake.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 Takk for svar. Har vært litt stille med meldinger nå, så en liten del av meg forbereder meg på at han ikke er interessert lenger. Skal spørre han i morgen når han vil ses igjen (og ikke om, det syns jeg vitner om usikkerhet). Hvis han vil ses igjen tenker jeg å lufte dette litt, kanskje spesielt at vi må fortelle hverandre litt mer om oss selv. Man må jo virkelig legge ned en innsats for å bli kjent og er han ikke interessert i det er det jo like greit å finne ut av det nå. Anonymkode: a8577...a5d
Jacuzzi Skrevet 30. november 2016 #6 Skrevet 30. november 2016 På 29.11.2016 den 17.50, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Har vært litt stille med meldinger nå, så en liten del av meg forbereder meg på at han ikke er interessert lenger. Skal spørre han i morgen når han vil ses igjen (og ikke om, det syns jeg vitner om usikkerhet). Anonymkode: a8577...a5d Eller enda bedre: la møtet bli på dine premisser i stedet for at han hele tiden må ta styringen og avgjørelsen på når dere skal treffes. Skriv f.eks. «Fredag. Kl.19. Ved julegrana på torget. Be there » 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 22 timer siden, Jacuzzi skrev: Eller enda bedre: la møtet bli på dine premisser i stedet for at han hele tiden må ta styringen og avgjørelsen på når dere skal treffes. Skriv f.eks. «Fredag. Kl.19. Ved julegrana på torget. Be there » Kan dessverre oppdatere om at han ikke vil ses mer. Han ble stille fordi han begynte å skjønne at han fremdeles hadde følelser for eksen. Så magefølelsen min er i alle fall verdt å lytte til, den har vært rett de siste gangene i sånne tilfeller. Anonymkode: a8577...a5d
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan dessverre oppdatere om at han ikke vil ses mer. Han ble stille fordi han begynte å skjønne at han fremdeles hadde følelser for eksen. Så magefølelsen min er i alle fall verdt å lytte til, den har vært rett de siste gangene i sånne tilfeller. Anonymkode: a8577...a5d Anonymkode: e8ee0...e03
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 Hvor treffer du disse mennene? Anonymkode: 55b86...aa0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor treffer du disse mennene? Anonymkode: 55b86...aa0 Både gjennom Tinder og felles venner. Anonymkode: a8577...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå