Gå til innhold

Når ble dere forlova/gift?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aldri forlovet. Ble sammen 2 mndr etter at vi traff hverandre. Giftet oss etter 10mndr, begge nettopp passert 21. Vært gift i 29 år og ingen planer om å bryte

Anonymkode: 82841...d74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri forlovet, giftet oss etter 4 år sammen! Fortsatt relativt nygift. Elsket at vi tok det steget og vi er begge fornøyd med å være mann og kone. 

Anonymkode: 7e414...d7d

Skrevet

Var 23 og 32 da vi forlovet oss. Ingen konkret dato om giftermål enda. Han hadde barn fra før av, og nå prøver vi å bli gravide. Vi starter litt på nytt med nytt barn :)

Anonymkode: 53275...5e4

Skrevet

Jeg kjenner 1 par som er rundt 50-årene, som giftet seg da de var 19/20. Men nå kommer vi fra en konservativ kristen slekt. Felles verdier innad i paret har mer å si enn hva oss som sitter på KG tenker om dere.

Jeg var 22 år da jeg giftet meg. Fremdeles gift, snart 9 år etter. Har fått barn nå, men tenker at jeg fint kunne ha ventet i fem år til før jeg fikk barn. Vent i alle fall til du som mor har vært i jobb såpass lenge at du har bedre økonomiske rettigheter, og krav på en ordentlig, permisjon. 

Anonymkode: af215...31e

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Er 30 og han 41 going on 42 :) Han har vært forlovet tidligere ca 20 år siden. Jeg har vært i et par lange forhold de siste 10 årene uten å bli fridd til. Så nå var det på tide før jeg står med grått hår i bryllupet mitt ;)

Dog har vi ikke vært sammen så lenge men har vært kolleger og blitt veldig godt kjent veldig fort og vært igjennom mye negativt til å være så "ferske" så det føles veldig rett pr nå . Men ingenting er skrevet i stein ;) Men planen er å gifte oss sommer 2018 :) 

Endret av Ladykershaw
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...