Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #1 Del Skrevet 28. november 2004 I lang tid har jeg hatt et belegg på tunga som ikke går bort. Tunga ser ut som et kart med hvite og røde områder, i tillegg til noen "sprekker" her og der. Ikke særlig delikat akkurat. Av og til svir det når jeg spiser ananas o.l. Kan dette være sopp? Hva hjelper mot dette da? Bør jeg gå til legen? Veldig takknemlig for svar. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 28. november 2004 #2 Del Skrevet 28. november 2004 jeg vet ikke om det er sopp, men du burde komme deg til legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #3 Del Skrevet 28. november 2004 Drikker du mye alkohol? Vet at bl.a det kan gi sopp på tunga. Ellers enkelte medisiner mot f.eks astma. Km deg iallefall til lege. Det er sikkert en kurant sak å fixe. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 28. november 2004 #4 Del Skrevet 28. november 2004 mycostatin mikstur hjelper mot sopp på tungen. Men lurer på om det kanskje er på resept, så da må du til lege - evnt. kanskje det holder med en telefon for å få resept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå