Nåleputa Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 (endret) . Endret 28. november 2016 av Nåleputa Vil ikke bli oppdaget av kjente
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Åh herregud for ett interessant liv du må ha! Anonymkode: 3e2ac...aef 1
Hulderen Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Er du klar over at han kan se hvem som har sjekket ham på skattelistene? Inntekt på skattelistene er etter fradrag. Så de fleste har høyere inntekt enn det som fremgår. Men betalt skatt skal være riktig beløp.
Leifern Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Han lyver, men det burde du vel skjønne uten å spørre KG om det?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Hva som er faktisk inntekt kan sprike veldig mye, men dette var et veldig stort sprik. Hvis han ikke har selskaper han kan bruke til å trikse med inntekt og skatt eller f.eks. har solgt veldig mange aksjer med tap høres det lite sansynlig ut. Som sagt skal også betalt skatt være ganske riktig så lenge man ikke har aksjeselskaper man kan drive å trikse med. Du kan vel bare høre med han, han vet jo allerede at du har sjekket ligningstallene. Anonymkode: 8135d...4c4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva som er faktisk inntekt kan sprike veldig mye, men dette var et veldig stort sprik. Hvis han ikke har selskaper han kan bruke til å trikse med inntekt og skatt eller f.eks. har solgt veldig mange aksjer med tap høres det lite sansynlig ut. Som sagt skal også betalt skatt være ganske riktig så lenge man ikke har aksjeselskaper man kan drive å trikse med. Du kan vel bare høre med han, han vet jo allerede at du har sjekket ligningstallene. Anonymkode: 8135d...4c4 Nettopp! Dette er ikke akkurat vanskelig å trikse med. Det spriker mellom det som står på min skatteliste kontra min inntekt. Jeg prater bare ikke om det til noen for å unngå sånne som ts. Anonymkode: 3e2ac...aef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå