Gjest duppeditte Skrevet 28. november 2004 #1 Del Skrevet 28. november 2004 Meldte meg inne her for noen timer siden, tenkte at her av det nok mange nyttige diskusjoner å ta del i. Ettersom jeg aldri har kikket på forumet tidligere, tok jeg en liten dukk i "arkivet". Ja, det er mange her som får masse hjelp til spørsmål og problemer. Ja, det er mye nyttig som blir tatt opp. -men jeg må si at jeg er både sint og skuffet. Så mange meninger om mangt. Jeg vet jeg ikke trenger å lese alle trådene, men likevel....Det som skulle være en hyggelig opplevelse, førte til at jeg heller ble temmelig provosert. Først vil jeg si noe om hypothyreose (altså Lavt stoffskifte): Det virker som om det er en del som tror at dette ikke er noen big deal. At dette er noe som overvektige skylder på for å slippe å anstrenge seg for å gå ned i vekt. Så enkelt er det ikke. Det e rriktig at en del missforstår, og blander hypotyreose og forbrenning.... desverre. Og ja, alle kan være trøtt og sliten, men for de med Hypothyreose, har dette en helt annen dimensjon. Man kan aldri sette seg inn i hvordan en sykdom er. Men jeg håper at dere er åpen for å forstå. Stoffskiftesykdommer er desverre veldig usynlig, og kan derforforveksles med det som vi alle føler i blandt (trøtt og sliten) og det å være lat og treig!! Det er så lett å si at man vet akkurat hvordan det er... Ville dere gjort det sammen med en som hadde en annen sykdom. Eller kanskje: ut av rullestolen- opp og hopp. (driver bare litt generell folkeopplysning her) Men så var det dette med overvektige personer...(det var det som provoserte mest) at noen orker å bruke tiden sin på å irritere seg over, og diskutere om hvor hvidt overvektige personer er late, stygge og irriterende. Jeg må innrømme at jeg ikke går om kring å tenker hyggelige ting om alt og alle til en hver tid. Men noe av det man tenker kan man holde for seg selv. Nå tenker dere sikkert: Ahhh der traff jeg sikkert spikern på hodet! Sikkert en sånn hårsår overvektig person som sitter å skriver dette. Og ja, jeg er overvektig, men jeg kan ikke si at jeg føler meg såret. Heller provosert. Etter at jeg har fått en diagnose har jeg møtt så mange dømmende folk. Husk at det ikke er det som synes utenpå, som sier noe om hvem vi er... men hva hver enkelt av oss har her inne! Jeg vet ikke om jeg vil være med mer jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #2 Del Skrevet 28. november 2004 Slettet. Hege (admin) http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. november 2004 #3 Del Skrevet 28. november 2004 Enten får du sile innleg slik som de fleste her gjør. Noen liker ikke snikk-snakk og leser ikke der. Andre har ingen interesse av å diskutere seksualitet og bruker andre deler av forumet i steden. Noen ting provoserer meg, men man lærer fort at noen brukere er det så og si håpløst å diskutere med. Nå er det nå en gang slik at dette er et diskusjonsforum, og lit ev meningen med å melde seg inn er vel at man ønsker å diskutere saker og ting. Jeg synes det er rart at du er overrasket over at du både blir skuffet, sin og provosert her inne - er ikke det naturlige reaksjoner på andre meninger og tanker man ikke er helt enig i? Det er tusenvis av diskusjoner her inne og like mange hyggelige brukere. Velg hva du svarer på og sil ting som gjør deg sinna - eller bruk sinne på en konstruktiv måte og "forsvar" deg i trådene som provoserer deg. Velkommen hit forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest duppeditte Skrevet 28. november 2004 #4 Del Skrevet 28. november 2004 Sitat slettet. Hege (admin) Tusen takk for det... og hvordan blir jeg kvitt denne kontoen da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 28. november 2004 #5 Del Skrevet 28. november 2004 Synes IKKE du skal bry deg med hva "gjester" sier -de klarer jo ikke å finne et navn en gang å ha her inne... Hva med å gi oss en sjanse da? Mange hyggelige mennesker, mange kan mye og mange mener mye... Dette er ett diskusjonsforum, og du vil støte på mange som er enig med deg og mange som er uenig med deg også! Hvis man bare vil møte "ikke provoserende" folk, får man diskutere med seg selv.. Etterhvert vil du bli kjent med de ulike nick'ene og holde deg borte fra de du ikke liker.. (det gjør jeg, noen er håpløse å snakke med!) Men alt i alt er dette ett trivelig forum, jeg har fått mange råd angående familie, samliv, sykdom, lufte frustrasjoner, bh'er...etc. Og jeg håper jeg har gjort nytte for meg ovenfor andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest duppeditte Skrevet 28. november 2004 #6 Del Skrevet 28. november 2004 Ja jeg vet dette er mange gode mennesker her inne, og at jeg ikke trenger å bry meg med alle tråder. Jeg gjør vanligvis ikke det, men noen ting ble rett og slett bare for teit... Velg hva du svarer på og sil ting som gjør deg sinna - eller bruk sinne på en konstruktiv måte og "forsvar" deg i trådene som provoserer deg. Det er jo akkurat det jeg gjør jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 28. november 2004 #7 Del Skrevet 28. november 2004 Heilt naturlig å bli provosert, forbanna, lei seg og sint av ting andre menar. Og sidan du er overvektig og har lavt stoffskifte (?) så interesserar nok sånne trådar deg. Då må du berre akseptere at nokre har stikk motsatte meningar enn deg, nokre overdriv, nokre kan ikkje akseptere at folk er "annerledes", nokre ser ting kun frå si side osv. Sånn er det her, som i vanlige diskusjonar med vennar og bekjente. Er lar meg sjelden provosere av ting som blir skrive her, i så fall lukkar eg tråden og ventar med å svare. Nokre brukarar er kun ute etter å provosere, og du kjem fort til å bite deg merke i nokre nick som er kjent for det. Men drit i dei! Kos deg her på KG og diskuter i vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agathe Skrevet 28. november 2004 #8 Del Skrevet 28. november 2004 Merkelig holdning, altså. Her er det sånn at alle kan svare, enten de vet noe om temaet eller ikke. Det er noe man må ta med i beregningen. Men for all del, man velger sin omgangskrets i det virkelige liv, så hvorfor skal man ikke kunne gjøre det på nett? Det du gjør nå er å gjøre oss oppmerksom på noe vi har tatt forbehold om hele tiden. Det imponerer dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 28. november 2004 #9 Del Skrevet 28. november 2004 Har vært her ganske lenge nå.. og har blitt både sint, provosert og lei meg, men etterhvert så har det bare blitt gøy å være med. Det er morsomt å diskutere. Om jeg ikke vet noe om temaet så diskuterer jeg allikvel (og det kan jo være irriterende). Synes dette er et kjempebra forum med veldig mange flotte brukere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 28. november 2004 #10 Del Skrevet 28. november 2004 Det du gjør nå er å gjøre oss oppmerksom på noe vi har tatt forbehold om hele tiden. Det imponerer dessverre ikke. Henger ikke helt med på hva du mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 28. november 2004 #11 Del Skrevet 28. november 2004 hissige svar det kom her da... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå