Gå til innhold

Hvordan dominerer man en mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min tenner veldig på tanken at jeg skal dominere han i senga så jeg tenkte å prøve det ut neste gang jeg ser han. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med han? :) Det eneste jeg kommer på er å ri han mens jeg har bundet han fast. 

Anonymkode: 07f68...e34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Facesitting, pirring, orgasme kontroll kan jo være stikkord som gir deg flere ideer. 

Gjest Underdanie
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min tenner veldig på tanken at jeg skal dominere han i senga så jeg tenkte å prøve det ut neste gang jeg ser han. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med han? :) Det eneste jeg kommer på er å ri han mens jeg har bundet han fast. 

Jeg blir dominert av min kjæreste. Jeg blir bundet, å teaset. Orgasme kontroll, facesitting, en over beskrev det. Jeg må være til for henne, tilfredsstille henne. Hun kan få flere orgasmer, mens vi noen ganger avslutter uten å fått orgasme. Er jeg flink, får jeg belønningen, da kan hun holde på i mange timer med meg å kan få flere orgasmer på kort tid.

Dominans er for meg å underkaste meg kvinnen å hun tar den dominante rollen uten å måtte fortelle så mye. Viktig å ha regler, spes hvis han er bundet.

Gutt 18

Skrevet
34 minutter siden, Underdanie skrev:

Dominans er for meg å underkaste meg kvinnen å hun tar den dominante rollen uten å måtte fortelle så mye. Viktig å ha regler, spes hvis han er bundet.

Gutt 18

Dette blir feil i mine øyne.. man MÅ snakke sammen, sånn at man vet hva den andre liker og hva grenser man har! Hun trenger seff ikke fortelle ALT hun vil gjøre, men hun bør ha en ide om hva du liker, og hva som tenner deg.. 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Før dere gjør noe som helst: PRAT sammen! Masse!! Få ham til å fortelle deg hva det er han mener med "dominere han i sengen", få ham til å si hva han liker, og hvor hans grenser går. Kjenner ham ikke grensene sine, bør dere forsiktig forsiktig teste de ut etterhvert når dere er mer sikkre på hva dere holder på med. 

Denne praten bør forresten foregå i en ikke sexuell setting, som likeverdige mennesker (altså ikke som Dom/sub).

Du/dere, bør også sette dere ned å lese om BDSM og dominans, finne ut farene ved ting dere vil gjøre, og hvordan gjøre det sikkert. 
Er ikke bare bare å binde noen til senga, man bør gjøre det sikkert.
Fetlife.com har MASSE god informasjon, også på norsk. Vi er ganske mange aktive norske brukere. Pm meg om du vil ha link til en gruppe hvor vi har prøvd å samle informasjon. (Man må ha konto der, men den er gratis).

2 ting som er vitkgi å huske innen BDSM: SSS og kommunikasjon! 

SSS: Sunn, sikker og samtykkende. ALLTID! uten dette er det faktisk ikke BDSM lengre, men overgrep. (Til dere med mer erfaring, ja jeg vet RACK, men snakker om nybegynner nå)

Kommunikasjon: Alltid, masse og om ALT! Ikke holdt igjen, er det noe du er usikker på, spør! Er det noe han har sagt han liker eller virkelig aldri vil prøve, hør etter. Avtal kodeord! De "mest brukte" er det vi kaller trafikklys koderodene: Rødt, gult, grønn. Rødt = Full stopp i ALL lek! Gult: pause, vi trenger å prate, noe må forandres før vi kan fortsette, jeg trenger vann. Grønn = alt ok (Denne er lite brukt men greit å vite)

Ellers pleier jeg også å anbefale nye å fylle ut en BDSM sjekkliste, dette for å se hvor mye som faktisk finnes der ut, som man ikke aner hva er, og få en røff oversikt over hva man kunne tenke seg å prøve. 

Jeg bruker dette  https://drive.google.com/file/d/0B_OFdAI9Sas1TGlhR3pPZ2ZyaVE/view?usp=sharing

Men ved googlesøk skal man kunne finne det på norsk og. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...