Gå til innhold

Er det noen lesbiske/ skeive kvinner her??

Fremhevede innlegg

Gjest rekkehus
Skrevet (endret)

Hi, 

Er dette forumet kun for hetrosexuella.....Eg ønsker og lese litt mer om hvordan  lesbiska  føler  rundt forskjellige temaer. Jeg finner ikke noe nyttig informasjon, hvordan det er og leve som lesbisk / biseksuell kvinne. Yes Jeg vet om Gaysir,

lesbisk singel? 

Er nysgjerrig på hvordan det er å være i lesbisk forhold?

Er dere gift /ogift?

Er du/ dere fornøyd, lykkelig, ulykkelige ?

Hørt at det er mange kvinner som ikke er så skeiva, som de hevder å være i akkurat skeiv miljø, skeiv utesteder,  skeiv forum ect...

Endret av rekkehus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke lesbisk men det er flere her som er det. Hva er hensikten med tråden?

Anonymkode: 439e6...dd2

Skrevet

Det er da bare å lage tråd om det du måtte lure på. Det er helt sikkert mange lesbiske som vil svare deg. Dessuten er det sikkert mange spørsmål som også heterofile kvinner kan være med på. (Hetrofile kvinner er som kjent bare to øl unna å være lesbisk uansett).

Anonymkode: 89ac2...ba4

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke lesbisk men det er flere her som er det. Hva er hensikten med tråden?

Anonymkode: 439e6...dd2

Hei, 

Takk for svar.

Hensikten er akkurat de eg  har skrevet om 🤗 Jeg savner og lese om ulike temaer rundt dette, og skrive med andre rundt ulike erfaringer.

Anonymkode: ba318...dcb

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da bare å lage tråd om det du måtte lure på. Det er helt sikkert mange lesbiske som vil svare deg. Dessuten er det sikkert mange spørsmål som også heterofile kvinner kan være med på. (Hetrofile kvinner er som kjent bare to øl unna å være lesbisk uansett).

Anonymkode: 89ac2...ba4

Hei,

Takk for svar 💛

Ja akkurat.. Heterofile kvinner er velkommen og 💜 

Hahah 🤣🤣🤣 Jeg likte de du  skrev 👍  Du ga meg en god latter, angående det med øla 🤗

Takk og Klem til deg🍀

Anonymkode: ba318...dcb

Skrevet

Hei, 

Er dette forumet kun for hetrosekuella.....Eg ønsker og lese litt mer om hvordan  lesbiska  føler  rundt forskjellige temaer. Jeg finner ikke noe nyttig informasjon, hvordan det er og leve som lesbisk / biseksuell kvinne. Yes Jeg vet om Gaysir/ Skeiv.no/Fri ect..

Er  du lesbisk og singel? 

Hvordan oppleve du og vær i lesbisk forhold?

Er  du/ dere gift /ogift?

Er du/ dere fornøyd, lykkelig, ulykkelige ?

Hørt at det er mange kvinner som ikke er så skeiva, som de hevder å være i akkurat skeiv miljø, skeiv utesteder,  skeiv forum ect...Er det spenningen ved å rote med en kvinne som gjør at du / dere henger der?

Hvordan håndterer du kjæresten din utro?

Har du vært utro selv?

Har du forelsket deg i en kvinne, selv om du er i et hetrosekuell forhold?  

Ulykkelig kjære?

Ønsker du barn?

Har du / dere barn?

Jeg savner lesbiske temaer, problemstillinger og spørsmål  på denne siden❔❓❔❓

Takk hilsener

Skeiv Kvinne 25+

Anonymkode: e606b...0b4

Skrevet

Mye lettere om du skriver nummer på spørsmålene.

Anonymkode: dde56...019

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye lettere om du skriver nummer på spørsmålene.

Anonymkode: dde56...019

Hei og takk,

Alt kom ikke med den første tråden, så derfor har jeg laget en ny tråd.  Eg  blir nødt til å skape en ny o tråd og da vil de være tredje gang 🤔 🙃

Jeg er en ny brukere her 😀

Anonymkode: e606b...0b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...