AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 heisann .. jeg må bare si her inne er de flere som syntes av dere damer og gå me bh er ubehaglig? Og de klør og , lurer på om jeg er alergisk mot enten dusj såpe eller vaske pulver , da de klør noe sykt noenganger. Mulig tørr hud, og når jeg trener får jeg ofte kviser rett under bh,n som klør!!:S Kjip problemstiling.. mulig jeg bruker feil str bh kansje? Anonymkode: dcf97...d77
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Prøv en sportsbh som ikke strammer noen steder. Kanskje det vil hjelpe? Anonymkode: 1c4af...2ce
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prøv en sportsbh som ikke strammer noen steder. Kanskje det vil hjelpe? Anonymkode: 1c4af...2ce god ide ! men er ikke alle plagg dem er like fine og gå med desverre, finnes ikke en mellomting kansje da, noe fint men behaglig? -ts Anonymkode: dcf97...d77
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: god ide ! men er ikke alle plagg dem er like fine og gå med desverre, finnes ikke en mellomting kansje da, noe fint men behaglig? -ts Anonymkode: dcf97...d77 Det finnes nok. Kan du gå på en undertøysforretning og få råd om en bh som kan være god for deg? Mange har fått god hjelp på Change (SpileBH er det verste jeg vet. Det er smertefullt å ha på) Anonymkode: 1c4af...2ce
Gjest The damned Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Noen kan være ubehagelige og rare. Spesielt enkelte balconette bh'er er skikkelig forferdelige å ha på. De skjærer seg inn i huden. Noen typer stoff klør også mer enn andre. Kan hende at du bruker feil størrelse ja. Har lurt på om jeg og gjør det. Eller så finnes det jo bh'er uten spiler,men spørs litt på hvor mye støtte du trenger
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 9 minutter siden, The damned skrev: Noen kan være ubehagelige og rare. Spesielt enkelte balconette bh'er er skikkelig forferdelige å ha på. De skjærer seg inn i huden. Noen typer stoff klør også mer enn andre. Kan hende at du bruker feil størrelse ja. Har lurt på om jeg og gjør det. Eller så finnes det jo bh'er uten spiler,men spørs litt på hvor mye støtte du trenger før var jeg veldig på spile pga missfornøyd me puppe str og masse inlegg men nå er ikke de sån super viktig lenger. har ganske stramme pupper. er typ 75 b .. men mulig jeg har noen i feil str bør rydde i skuffa mi hehe:P -ts Anonymkode: dcf97...d77
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #7 Skrevet 27. november 2016 En slik da? http://www.kropsform.dk/product/comfort-bra-1-stk-mix-selv-din-pakke-2236/ eller http://www.nyttig.no/index.php/1552-b-dromme-bh-er-3-stk-m.html Anonymkode: 1c4af...2ce
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #8 Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En slik da? http://www.kropsform.dk/product/comfort-bra-1-stk-mix-selv-din-pakke-2236/ eller http://www.nyttig.no/index.php/1552-b-dromme-bh-er-3-stk-m.html Anonymkode: 1c4af...2ce god ide skal se etter det , kansje de har med blonder også!!:D -ts! liker litt sexy undertøy for mannen men de der kunne vert flotte til trening også! -ts Anonymkode: dcf97...d77
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #9 Skrevet 27. november 2016 Denne? Lekker og behagelig bh uten spile! Løfter bysten og lager en pen form ` https://www.siluette.no/undertøy/maidenform/fit-to-flirt-bh-uten-spile-maidenform-311 Anonymkode: 1c4af...2ce
Gjest The damned Skrevet 27. november 2016 #10 Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: før var jeg veldig på spile pga missfornøyd me puppe str og masse inlegg men nå er ikke de sån super viktig lenger. har ganske stramme pupper. er typ 75 b .. men mulig jeg har noen i feil str bør rydde i skuffa mi hehe:P -ts Anonymkode: dcf97...d77 Ja,sånn var jeg og. Masse pushup og greier,men nå vil jeg helst ha uten det. Jeg og. Hehe,har ikke gjort det på lenge. Har i hvert fall sett noen bh'er uten spile som ser ganske fine ut på h&m for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #11 Skrevet 27. november 2016 den me blonder var lekker!:D -ts hmm jaa ofte slik, spiler er ofte for push up da! føler jeg Anonymkode: dcf97...d77
Honey Dew Skrevet 28. november 2016 #12 Skrevet 28. november 2016 Nei, synes det er mest ubehagelig uten 1
LiseTV Skrevet 30. november 2016 #13 Skrevet 30. november 2016 Deilig å ha på BH, men må vere uten spiler og ikke dem billige.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #14 Skrevet 30. november 2016 8 timer siden, LiseTV skrev: Deilig å ha på BH, men må vere uten spiler og ikke dem billige. Link til de du kjøper?☺ Anonymkode: 1491d...94b
Cata Skrevet 3. desember 2016 #15 Skrevet 3. desember 2016 Synes det er mer ubehagelig å gå uten. Men når det er sagt så støtter jeg forslaget om å gå på en spesialforretning og få hjelp til å finne en BH som passer akkurat deg. Rett størrelse er viktig, men passform har også mye å si. Selv om en BH er passe stor så passer ikke nødvendigvis alle BH'er i rett størrelse akkurat tii deg. Jeg sliter f.eks. med Triumph sine, mens Change sine passer meg på en prikk. (Lise Charmel sine er enda bedre, men de er så steinsens dyre.) Og hvis ingen funker, så får du bare gå uten hvis du synes det er mer behagelig.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #16 Skrevet 3. desember 2016 Nei, det er ikke ubehagelig sånn som du beskriver, men det er absolutt best å gå uten. Så når jeg er hjemme har jeg ikke BH på. Tar den ikke av med an gang jeg kommer hjemm sånn som mamma alltid har gjort, men i helgene tar jeg den ikke på før jeg skal ut av døra. Anonymkode: bc8b4...93a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå