Gå til innhold

Får støt av alt mulig:noe som hjelper mot det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skal poste denne,men moderator får flytte den om den er på feil sted.

Har prøvd å google dette,men får bare masse tips om hva man kan gjøre hjemme og at man ikke må gå med syntetiske klær. Jeg har ikke dette problemet når jeg er hjemme,men mest når jeg er på universitetet og ute ellers. Det er sånn at jeg gruer meg til å ta i dører og andre ting av metall fordi jeg får alltid får støt. Har for eksempel en leseplass med dør og der får jeg alltid støt. Ikke kan jeg unngå den døra siden det er eneste dør som leder inn dit.

Jeg går jo med endel syntetiske klær,men synes ikke at jeg merker noen forskjell om jeg ikke gjør det. Lurer på om noen har noen tips eller kanskje jeg bare må fortsette å bruke hansker hele tiden :)

Anonymkode: f1c50...118

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det er skoene.

Anonymkode: c017a...382

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Det er nok skoene. Jeg får støt med noen sko, og noen sko ikke.

Skrevet

Ta på deg ullvotter eller trekk ned genserermet før du tar i dørhåndtaket. Støt blir mer utbredt når det er kaldt og tørr luft. Går du på gummisåler så kan også det hjelpe, samt å fjerne syntetisk tøy fra kroppen. 

Anonymkode: 1e75b...cd4

Skrevet

Jeg får alltid støt av å ta på vasken hjemme. Lurer på om det har noe med at jeg har tørre  hender? går stort sett bare i bomullsklær..  

Anonymkode: 9aa6f...d54

Skrevet

Det er gummisåle på skoene,men det er de eneste vinterskoene jeg har så må nesten gå med dem.

Ja,har allerede hansker på som oftest,men får trekke ned genserermet ellers.

Prøver å smøre hendene masse,men det synes ikke jeg hjelper noe særlig.

Anonymkode: f1c50...118

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...