Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke følelser for han jeg dater. Vi har datet siden oktober. Han ble forelsket med en gang har han fortalt. Jeg er ennå ikke betatt. Han er verdens snilleste, men jeg føler ikke noe for han. Jeg gleder meg ikke til å se han, jeg tenker ikke på han når vi ikke er sammen. Alt er sånn "meh" når det kommer til han. Jeg føler ingenting når han stryker på meg, det kjennes nesten litt plagsomt ut og jeg dytter hånden vekk. 

Han har fra veldig tidelig sagt at han har funnet drømme jenta. Og jeg har vell følt litt på det at han ble så betatt så tidelig. Jeg har prøvd å gi meg selv tid til å utvikle følelser. Heg har ikke stresset, men fortsatt å treffe han, gjøre hyggelige ting sammen, men jeg føler ikke noe. Det kribler ikke i magen, jeg har tilogmed tatt meg i å snu meg litt vekk når han skal til å kysse meg. 

Jeg lurer på om jeg skal gi det ennå mere tid? Eller er løpet kjørt? Og hvordan skal jeg si det til han? At jeg har prøvd og håpet på at jeg skulle føle det samme, men at jeg ikke gjør det? Jeg føler bare at han har hatt så mye forventninger. Han har sagt at han gleder seg til alt vi skal oppleve sammen, at han har funnet jenta han vil dele livet med (noe jeg syntes er litt rart å si etter bare ett par måneder) jeg er så redd for å knuse han helt. Noen gode råd?

Anonymkode: b4371...473

Videoannonse
Annonse
Gjest 2Bhonest
Skrevet

Han sier de tingene han tror du vil høre, for å komme nedi buksa di. 

Gå videre. Livet er for kort til å måtte slite for fundamentale følelser.

Du kan forkort forholdet med å gå til sengs med han, så har han fått sitt og går videre, eller du kan si rett ut at du kjenner ingenting for han.

Skrevet
Akkurat nå, 2Bhonest skrev:

Han sier de tingene han tror du vil høre, for å komme nedi buksa di. 

Gå videre. Livet er for kort til å måtte slite for fundamentale følelser.

Du kan forkort forholdet med å gå til sengs med han, så har han fått sitt og går videre, eller du kan si rett ut at du kjenner ingenting for han.

Vi har hatt sex noen ganger allerede. Så nei, tror ikke det er derfor han sier det. 

Anonymkode: b4371...473

Skrevet

Hvis du venter lengre så blir det enda verre for han at du avslutter det.

Du kan ikke være sammen med han fordi han vil det, det må være følelser fra din side også. Dessverre for han.

• Liker 2
Skrevet
55 minutter siden, Polly Ester skrev:

Hvis du venter lengre så blir det enda verre for han at du avslutter det.

Du kan ikke være sammen med han fordi han vil det, det må være følelser fra din side også. Dessverre for han.

100/100

Anonymkode: c0385...42f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...