Gå til innhold

Gave til 6 år gammel jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Skal gi en gave i forbindelse med et veldedighetsprosjekt, og mottakeren kommer til å være en 6 år gammel jente. Jeg aner jo ikke hvem som får gaven, og vet dermed ikke noe om hva personen liker/ikke liker. Noen her som har noe gavetips? Noe som er "in" hos 6 år gamle jenter for tiden? :) Det skal koste 100-200 kroner, og skal være en gøy gave. Altså ikke noe "nyttig" som klær og diverse. 

Anonymkode: f4443...bc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lego (friends) pleier å slå an i den alderen. 

Anonymkode: 69f67...ef8

Skrevet

Dinosauregg (som klekkes og vokser i vann). Store kosedyr fra Ikea. Barbie, Polly Pocket, lego friends(men det blir fort dyrt, se etter tilbud). Spør i lekebutikk. 

Anonymkode: 53318...34f

Skrevet

Har en seks år gammel jente selv: 

-Alt med pokemon. Det er egentlig det som er mest "in" akkurat nå for henne i hvert fall. 
-Bamser. 
-Smykker og andre jålerier fra f.eks H&M. 

(Lego er hun ikke spesielt opptatt av) 

Anonymkode: 9c3ae...12a

Skrevet (endret)

Jeg skriver under på jålesaker! Smykker fra Glitter og H&M, og ikke minst ting som vesker med pynt, også fra H&M. Ellers liker i hvert fall min jente de populære Ty-kosedyrene som har digre øyne med glitter. De koster rundt 150-200 for de mellomstore, og selges i de fleste lekebutikker og mange bokhandler. Hobbysaker er også populært, og såkalte waterbeads står også på lista. Lego har aldri slått an her i huset, av en eller annen grunn.

Endret av Honesty
Skrevet

Lego friends eller dilldall fra H&M er mine forslag også.

Skrevet

Ja, Ty-kosedyr! De har dem på Nille...

Anonymkode: 53318...34f

Skrevet

Jeg er gudmor til ei jente på 6 år, og et av hennes julegaveønsker er noe fra Top Model-serien som du kjøper på lekebutikker :)

Skrevet

Kan jeg spørre hvem det er som organiserer det? Da jeg var barn pleide vi alltid å levere en gave som dette på menighetshuset, men jeg finner ikke noe slikt her jeg bor nå. Synes det var en fin tradisjon og savner det. 

Anonymkode: a5784...1f2

Skrevet

Kan gi noen tips om hva min 6-åring ønsker seg til jul i år:

Lego Friends, Ty-kosedyr, Paw Patrol-figurer, My Little Pony, perler og perlebrett (vanlige Hama-perler). Hun ønsker seg ikke noe særlig pyntestæsj, annet enn hårspenner som hun er veldig glad i.

Min datter er atopiker og den billige barnesminken som selges er dårlig for huden hennes (blir rød og får lett utslett), det er verdt å tenke på når du ikke kjenner barnet. (Hun kan nesten ikke bruke noe da, veldig sensitiv, men det kan jo være flere som henne.)

Anonymkode: 3b464...09d

Skrevet

Datteren til søskenbarnet mitt på fem elsker alt som har med Frost å gjøre, ellers er det mange fine forslag over. 

Anonymkode: 1d7c6...066

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 27.11.2016 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Hei.

Skal gi en gave i forbindelse med et veldedighetsprosjekt, og mottakeren kommer til å være en 6 år gammel jente. Jeg aner jo ikke hvem som får gaven, og vet dermed ikke noe om hva personen liker/ikke liker. Noen her som har noe gavetips? Noe som er "in" hos 6 år gamle jenter for tiden? :) Det skal koste 100-200 kroner, og skal være en gøy gave. Altså ikke noe "nyttig" som klær og diverse. 

Anonymkode: f4443...bc5

Så søtt. Selv fikk jeg sjeldent gaver og sånt av verken søster, farmor, farfar eller pappa som barn. Ei heller som voksen og vet hvordan det er. Med ting måtte jeg alltid klare meg selv fra deres grådige side. Dukker må alltid være en slager. Så snilt av dere. 🙂

Anonymkode: f6345...9d2

AnonymBruker
Skrevet

Shopkins - noe relativt nytt (mer in enn polly pocket etc.)

Anonymkode: d673b...750

Skrevet

Klistremerkebøker, leppepomader et sengesett med motivet hun elsker, være seg Justin Bieber, Frost,  eller katter og hundevalper. 

Skrevet

Ty kosedyr ja, jentene i klassen til min 6 år gamle datter samler på de som kan henge på sekken. Stemmer også for shopkins, min 6 år gamle datter ønsker seg det til bursdagen. Ellers er litt finere skrivesaker kanskje aktuelt, feks glitrende el. Eller Top- model serien som nevnt over :)

Eller lommebok, veske :)

AnonymBruker
Skrevet

Lego friends eller TopModel fargebøker (kanskje med noen kule tusjer) slår nok an.

Anonymkode: fda23...a7f

AnonymBruker
Skrevet

Lego friends og Lego elves.

Anonymkode: 9c412...50c

Skrevet

Tråden er fire måneder gammel, så jeg tror vi kan være ganske sikre på at gaven både er innkjøpt og overlevert. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...