AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Jeg bruker alltid spray tan. Om jeg er i en periode der jeg bruker lotion, bruker jeg alltid spray på føttene, hendene og øverst på ryggen for å få det til å bli jevnt. Mitt problem er at HELE badet får grønne flekker, og jeg blir supermørk under føttene. Jeg bruker som regel å vaske over dolokket og benken når jeg er ferdig, mens gulvet og veggen blir igjen. Veldig upraktisk, med andre ord. Dusjen er for trang, og aldri i verden om jeg går naken ut på verandaen i minusgrader og skrever naken foran naboene Så, hva gjør du når du bruker spray tan? Har du noen gode tips? Har sett på de der spray tan-kabinettene, men de koster litt mye. Anonymkode: 2e501...32b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Hei! Lurer på det samme, faktisk. Bruket flytende selvbruner, men ønsker å gå over til spraytan på lår, føtter og legger. Har noen tips? Takk! Anonymkode: 11d02...649
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 Hei Kjøp https://www.flugger.no/products/plast-2025 avdekningsplast, og dekk til vegger, gulv og benk der du skal spraye Anonymkode: 2bc57...441 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 dekk fotsålene dine med noe som beskytter mot fargen Anonymkode: 2bc57...441 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #6 Skrevet 4. desember 2016 På 27.11.2016 den 21.05, AnonymBruker skrev: Jeg bruker alltid spray tan. Om jeg er i en periode der jeg bruker lotion, bruker jeg alltid spray på føttene, hendene og øverst på ryggen for å få det til å bli jevnt. Mitt problem er at HELE badet får grønne flekker, og jeg blir supermørk under føttene. Jeg bruker som regel å vaske over dolokket og benken når jeg er ferdig, mens gulvet og veggen blir igjen. Veldig upraktisk, med andre ord. Dusjen er for trang, og aldri i verden om jeg går naken ut på verandaen i minusgrader og skrever naken foran naboene Så, hva gjør du når du bruker spray tan? Har du noen gode tips? Har sett på de der spray tan-kabinettene, men de koster litt mye. Anonymkode: 2e501...32b Du kan også lage deg et avskjermet område på badet, der du fester øyeskruer el.l. i taket, i en bue/firkant, og deretter trer du en wire (som du har tatt på gardinringer med klyper på) gjennom øyeskruene. Deretter henger du opp et dusjforheng. Dekk gulvet og benken med plast Anonymkode: 2bc57...441 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå