Gå til innhold

Hvordan bruker du spray tan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker alltid spray tan. Om jeg er i en periode der jeg bruker lotion, bruker jeg alltid spray på føttene, hendene og øverst på ryggen for å få det til å bli jevnt.

Mitt problem er at HELE badet får grønne flekker, og jeg blir supermørk under føttene. Jeg bruker som regel å vaske over dolokket og benken når jeg er ferdig, mens gulvet og veggen blir igjen. Veldig upraktisk, med andre ord.

Dusjen er for trang, og aldri i verden om jeg går naken ut på verandaen i minusgrader og skrever naken foran naboene :P

Så, hva gjør du når du bruker spray tan? Har du noen gode tips?

Har sett på de der spray tan-kabinettene, men de koster litt mye.

Anonymkode: 2e501...32b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :(

Skrevet

Hei!

Lurer på det samme, faktisk. Bruket flytende selvbruner, men ønsker å gå over til spraytan på lår, føtter og legger. 

Har noen tips? Takk!

Anonymkode: 11d02...649

Skrevet

dekk fotsålene dine med noe som beskytter mot fargen :)

Anonymkode: 2bc57...441

• Liker 1
Skrevet
På 27.11.2016 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker alltid spray tan. Om jeg er i en periode der jeg bruker lotion, bruker jeg alltid spray på føttene, hendene og øverst på ryggen for å få det til å bli jevnt.

Mitt problem er at HELE badet får grønne flekker, og jeg blir supermørk under føttene. Jeg bruker som regel å vaske over dolokket og benken når jeg er ferdig, mens gulvet og veggen blir igjen. Veldig upraktisk, med andre ord.

Dusjen er for trang, og aldri i verden om jeg går naken ut på verandaen i minusgrader og skrever naken foran naboene :P

Så, hva gjør du når du bruker spray tan? Har du noen gode tips?

Har sett på de der spray tan-kabinettene, men de koster litt mye.

Du kan også lage deg et avskjermet område på badet, der du fester øyeskruer el.l. i taket, i en bue/firkant, og deretter trer du en wire (som du har tatt på gardinringer med klyper på) gjennom øyeskruene. Deretter henger du opp et dusjforheng. Dekk gulvet og benken med plast

Anonymkode: 2bc57...441

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...