Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ila siste halvår har mitt forhold til mannen min vært utsatt for så mye endringer at selve relasjonen er blitt endret. Det har vært forsøk på å løsne mønstre, bryte opp (uten å faktisk gå, men bare for å få rom), kreve endringer i holdninger, atferd, kreve nye mønstre osv. Jeg har vært livredd for å miste ham og gjør alt for å tilpasse meg hans ønsker om endring. Men det har vært intenst og rystende, plutselig har mitt stabile og trygge forhold blitt skremmende og litt utrygt,... 

Noe som vil forsøke  å se om de kan gi meg noen trøst ift når ting vil roe seg for meg, når vil ting bli rolig igjen...?

På forhånd tusen takk!!

Anonymkode: abac5...ff7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

det som kommer opp er en mann født i et ildtegn (vær, løve, skytten) og en yngre kvinne i et lufttegn (tvilling, vekt, vannmann).

Du har opplevd det som et sjokk, noe som kom helt uventet og at det trygge fundamentet du har følt på er revet bort. Dette er noe du har følt behov for å prate om, men det har endt med krangler og kjekling. Usikker, føler at det har med økonomi å gjøre. Mannen din flykter i stor grad fra situasjonen, går ut på byen, er mye med venner? Jeg tror han egentlig er på vei ut av forholdet, han er klar for en ny start, og søker i større grad støtte utenfor forholdet deres. Du føler at du sitter fast, at ingenting skjer og at du bare blir sittende og vente på at ting skal løse seg.

For å være ærlig så tror jeg ikke at forholdet kommer til å vare, og at det kan bli tøft for deg. Men jeg ser også at du har muligheten til å reise deg igjen, som en fugl fønix fra asken. Det er noe som kommer veldig tydelig frem, at uansett hvor tøft det blir så vil du kunne bygge noe nytt etterpå.

Jeg vet ikke hvordan familie er involvert, jeg vet ikke om dere er en familie med barn isåfall er det dette som kan redde forholdet. Det er også mulig at din familie vil være en stor støtte for deg i tiden som kommer, at det er et råd til deg om å søke hjelp hos de. Ser en mulig ny jobb for deg.

Oppsummert, det blir en tøff tid, jeg tror mest på at han kommer til å gå, men ting kommer til å ordne seg for deg til slutt. Du kommer til å komme styrket ut av det hele. Du skal vite at det som skjer faktisk er det beste.

Skrevet

Har han et sinneproblem? Ble han voldelig?

Anonymkode: ae0a3...6a2

Skrevet
1 time siden, Mierin skrev:

Hei.

det som kommer opp er en mann født i et ildtegn (vær, løve, skytten) og en yngre kvinne i et lufttegn (tvilling, vekt, vannmann).

Du har opplevd det som et sjokk, noe som kom helt uventet og at det trygge fundamentet du har følt på er revet bort. Dette er noe du har følt behov for å prate om, men det har endt med krangler og kjekling. Usikker, føler at det har med økonomi å gjøre. Mannen din flykter i stor grad fra situasjonen, går ut på byen, er mye med venner? Jeg tror han egentlig er på vei ut av forholdet, han er klar for en ny start, og søker i større grad støtte utenfor forholdet deres. Du føler at du sitter fast, at ingenting skjer og at du bare blir sittende og vente på at ting skal løse seg.

For å være ærlig så tror jeg ikke at forholdet kommer til å vare, og at det kan bli tøft for deg. Men jeg ser også at du har muligheten til å reise deg igjen, som en fugl fønix fra asken. Det er noe som kommer veldig tydelig frem, at uansett hvor tøft det blir så vil du kunne bygge noe nytt etterpå.

Jeg vet ikke hvordan familie er involvert, jeg vet ikke om dere er en familie med barn isåfall er det dette som kan redde forholdet. Det er også mulig at din familie vil være en stor støtte for deg i tiden som kommer, at det er et råd til deg om å søke hjelp hos de. Ser en mulig ny jobb for deg.

Oppsummert, det blir en tøff tid, jeg tror mest på at han kommer til å gå, men ting kommer til å ordne seg for deg til slutt. Du kommer til å komme styrket ut av det hele. Du skal vite at det som skjer faktisk er det beste.

Takk for svar! Han er ikke født i et ildtegn. Jeg er riktig nok født i lufttegn, men vi er jevngamle. Ja, alle endringene kom som et sjokk på meg. Vi har imidlertid etter en periode der han "rømte mye" (mye ute, med venner, byen, trening etc)  snakket masse sammen og ting har roet seg nå. Har skjønt at det er mønstre han har vært misfornøyd med. Jeg føler abs behov for å prate. Tidligere har det blitt krangler av ting men nå snakker vi mye og bra sammen. Jeg følte dog tidligere at jeg ble sittende og vente og være utrygg, ja. Han forteller at han fjernet seg fra meg for en tid tilbake fordi han følte at forholdet dreide seg mye om mine følelser og ikke hans. Han har vært en støtte for meg hele tiden og han ønsket nå å få fokusere mer på egne hobbyer og seg selv, ikke bare meg. Han sier han ikke vil miste meg, at han elsker meg og at han prøver å jobbe seg tilbake til den gamle følelsen. Mulig ny jobb på meg er sannsynlig ja. Håper ellers du tar feil i utfallet...

Jeg tror og håper forholdet vil vare, og jeg håper du tar feil. Vi har to barn sammen og har hatt et utrolig bunnsolid forhold. Alt har vært bra i snart 20 år mellom oss, trygt, forutsigbart, mye lidenskap, mye kjærlighet og mye tid sammen. derfor var det så brått at han plutselig trengte tid og rom. Mens jeg er en som trenger trygghet..

Skrevet

PS har vært en del uenigheter om økonomi tidligere, men det er ikke et problem nå

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har han et sinneproblem? Ble han voldelig?

Anonymkode: ae0a3...6a2

Han er ikke en voldelig mann. Vi har dog temperament begge to og det har vært tider da vi nesten har flydd på hverandre, men det er ikke slik at han har"banket meg"liksom.. 

Skrevet

eksen til søstern var sånn da han fikk en dame på si. Just saying....

Anonymkode: d5199...637

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...