Vikki1988 Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Hei! Vi har ei jente på snart 20 mnd,hun har alltid vært flink å sove hele natten. Men de siste ukene har hun begynt å våkne 4 eller 5 om natta,holder det gående i rundt to timer også sovner hun igjen. Veldig upraktisk både for henne og oss,og alle er jo mye trøtte. Føler vi har prøvd alt nå,så lurer på om noen som har opplevd det samme? Og hva som hjalp å gjøre med deres barn? Hilsen 3 trøttinger
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Hun trenger kanskje mindre søvn? Sover hun på dagen? Anonymkode: 9a006...36d
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Gammelt innlegg jeg fikk lagt ut på nytt.Anonymkode: bf99a...eb9
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 Hei! Jeg og samboer har vært sammen nå i fem år,og har ei jente på 2,5år. Jeg selv ønsker å gi henne søsken og ha ett barn til, men samboeren sier det holder med en. (Både til meg og andre da de spørr når andre mann kommer) Føler det meste av det hverdagslige faller på meg uansett så at han synes det holder med en,gjør meg litt sur og skuffet. Kommunikasjonen mellom oss er utrolig dårlig,synes det er vanskelig å prate med han. (Virker som han ikke vil prate) Forholdet går ikke veldig bra nå heller,så vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Tips? Råd? Hilsen rådvill person Anonymkode: c8695...a4d
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Min første impuls er at han tenker forholdet deres er så dårlig at han vurderer å bryte. Han vil ikke ha barn siden han ser på det som sannsynlig at forholdet deres ikke vil vare Anonymkode: 6c0b1...168
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 Føler det sånn jeg også,men vet ikke hvordan jeg skal ta det opp med han :-/ Anonymkode: c8695...a4d
exictence Skrevet 27. november 2016 #7 Skrevet 27. november 2016 Sånn kan man da slett ikke tenke ut fra det lille du sier der. At han er fornøyd med å bare ha ett barn, er da helt i orden og kan da bety at han er glad og fornøyd med slik det er nå. Vet han at du ønsker å gi henne et søsken til? Har han sagt hvorfor han ikke vil ha flere barn? Dere er småbarnsforeldre. Vet du, tenk heller på å bidra ogkunne gjøre det beste ut av hver dag. Tiden går fort. Nyt den i steden for å fundere på hva og hvis.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #8 Skrevet 27. november 2016 Han vet veldig godt at jeg ønsker ett barn til,og det er ikke bare for min egen del. Jeg tenker også sånn at om man vil forskjellige ting her i livet,så er ikke det noe man kan noe for. Han ønsker heller ikke å gifte seg,men det gjør jeg. Har kjent hverandre lenge før vi ble et par,så kan hende man bare har vokst ifra hverandre. Men kommunikasjon er så viktig,og den har ikke bært god på så alt for lenge. Nyter tiden med datteren vår såklart,men er visste ting man ikke bare kan ligge. Anonymkode: c8695...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå