AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Hvordan er det mulig at denne koster bare vel 200 kr ny på ebay fra England? Ut i fra hva jeg kan se virker den både opp i mot sim, og dekning i Norge, Hvis noen vil sjekke er det bare å søke på ebay på. Huawei Mate 8 NXT-L29 Dette må være lureri på et eller annen måte, for det virker for godt til å være sant. Har noen kjøpt telefon på ebay forresten, og kan dele erfaringer med meg. Anonymkode: 79f1f...73c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det mulig at denne koster bare vel 200 kr ny på ebay fra England? Ut i fra hva jeg kan se virker den både opp i mot sim, og dekning i Norge, Hvis noen vil sjekke er det bare å søke på ebay på. Huawei Mate 8 NXT-L29 Dette må være lureri på et eller annen måte, for det virker for godt til å være sant. Har noen kjøpt telefon på ebay forresten, og kan dele erfaringer med meg. Anonymkode: 79f1f...73c Ts her, tror ikke det er noen god ide å kjøpe denne. Den ser ut til å ha kinesisk display, så er man heldig i det hele tatt å få denne telefonen, så er det nok utfordrende å bruke, hvis den virker i det hele tatt. Jeg bestemte meg for å gå for en Norske versjon, da har jeg både garanti og vet at den virker. Anonymkode: 79f1f...73c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Personen har aldri solgt noe før. Tipper det er en hacket konto og selvsagt bare svindel. Anonymkode: 51a21...f7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå